Fandom

Gothic Wiki

Zatopení Starého dolu

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Za časů bariéry byly v Kolonii celkem tři doly- Starý, patřící Starému táboru- Gomezovi, Svobodný, patřící Novému táboru, a Zasypaný, který byl nepoužitelný. Rivalita mezi Svobodným a Starým dolem byla veliká, ale rozdíl byl v tom, že Gomez těžil pro obchod s králem, zatímco mágové vody pro své vlastní potřeby, odpálení bariéry. Gomeze právě tento obchod držel na trůnu, jinak by byl už dávno sesazen. Proto mělo zatopení Starého dolu strašlivé následky.

ZatopeníEditovat

Není jistě dokázáno, jak byl Starý důl zatopen, a jestli byl vůbec zatopen, ale přeživší kopáč Grimes tvrdil, že narazili na podzemní řeku. Voda pravděpodobně vytékala odněkud z horních pater, což by také dávalo smysl, vzhledem k nedalekému jezeru. Každopádně se nejspíš zachránil jen Grimes, nikdo jiný nebyl nalezen. Voda se musela postupně vlévat do dolních šachet a vzít s sebou špatně upevněné dřevěné příbytky, nemluvě pak o nespočitatelných škodách na ztrátě magické rudy.

NásledkyEditovat

Gomeze zpráva o zatopení úplně zničila. Obchod s králem visel na vlásku. Uchýlil se tedy k zoufalému kroku- napadení Svobodného dolu. Vyslal tam tedy 24 svých stráží a započal tak strašlivou válku. Po pádu bariéry se kousek od Starého dolu založil nový, Grimesův. Byl to ale velice riskantní krok, vzhledem k tomu, že by mohli opět uvolnit vodu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki