Fandom

Gothic Wiki

Zámek nad Stříbrným jezerem

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

489.jpg
Zámek nad Stříbrným jezerem
Informace o lokaci
Země

Argaan

Poloha

Zhruba ve středu Argaanu

Centrum

Palác

Status

Hrad

Správce města

Lord Gawaan

Počet obyvatel

cca 30

Náboženství

Innosův kult

Opevnění

Ano, kamenné

Zámek nad Stříbrným jezerem je strategickou pevností na Argaanu, kdo ovládal hrad, měl kontrolu i nad Krvavým údolím.

Popis hradu Editovat

Zámek je strategickou a důležitou pevností. Chrání cestu z jihu ostrova do Stewarku. Hrad není příliš rozlehlý. Jeho centrem je zámecký palác, sídlo pána hradu a jeho vojáků. Na hradě se nachází i proslulý archiv ze starobylími dokumenty. Nádvoří hradu je pak zaplněno stánky obchodníků. Palác i nádvoří jsou obehnány hradbou, kterou zpěvňují čtyři mohutné věže. Palác má další dvě věže.

Historie Editovat

490.jpg

Hradní palác

Hrad byl vybudován pravděpodobně pro ochranu významné obchodní cesty, která vedla po ním. Hrad byl vystvěn Myrtaňany, v době vlády krále Rhobara II. O mnoho let později, když byl král Rhobar II. mrtev, povstali argaanští baroni proti myrtanské nadvládě. Vzbouřenci se sjednotili kolem Ethorna, pána Setarrifu. Ethorn porazil myrtanského místodržícího lorda Trontera nedaleko zámku, v Krvavém údolí. Poté byl prohlášen králem Argaanu. Pánem Zámku, buď byl a nebo se nyní stal lord Gawaan, králův bratr. Lord Gawaan se stal i velitelem argaanské armády na západě ostrova, když na Argaan zaútočili Myrtaňané, vedení novým králem Rhobarem III. Hrad neměl problémy jen z myrtaňany, ale také ze skřety, kteří žili na jihu od zámku, ve skřetím lese.

Obyvatelstvo Editovat

Na zámku žije hradní pán a jeho správce - kastelán. Tito dva muži jsou nejmocnější osoby v okolí. V zámku žilo několik obchodníků a hradní služebnictvo. O bezpečnost hradu se starali vojáci, kteří měli své ubytovny přímo v paláce barona.

Ekonomika Editovat

491.jpg

Zámek je položen v romantickém prostředí

Poloha panství není moc vhodná pro zemědělství, jako je tomu ve Stewarku či v Thorniaře. O ekonomickou prosperitu se zde starají lovci, kteří mohou pak své trofeje a kožešiny prodávat dál. Hojná je zde také dřevorubecká činost a dříve se zde pravděpodobně těžila železná ruda. Zdejší oblast vzkvétá díky výhodné poloze na křižovatce obchodních cest. Prochází zde cesta ze Stewarku a Thorniary na jih, přes Tooshoo až do Setarrifu. Mnozí obchodníci, cestující mezi těmito oblastmi se často zastavějí na hradě.

Přírodní podmínky Editovat

Zámek nad Stříbrným jezerem se nalézá v romantickém prostředí skoro uprostřed ostrova. Je položen na úpatí vysokého pohoří, přímo u vstupu do Krvavého údolí. Pod ním se rozléhá pravděpodobně největší jezero na světě - Stříbrné jezero. Okolí hradu je plné lesů a luk. Přímo na jih od hradu pramení říčka, která spadá ve vysokých vodopádech do Stříbrného jezera. Podnebí je zde mírné.

V síti Wikia

Náhodná Wiki