Fandom

Gothic Wiki

Y´Berion

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Y´Berion
Y´Berion
Životopisné údaje
Cech

Guru

Hodnost

Vládce Sektovního tábora

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Bažinný tábor

Y'Berion byl mocným Guru, Spáčovým vyvoleným a vůdcem Sektovního tábora...

Před bariérou Editovat

O Y'Berionově životě před bariérou nejsou známy téměř žádné informace. Do kolonie byl uvrhnut krátce před vzpourou a začínal jako prostý kopáč.

V kolonii Editovat

Y'Berion byl nejdříve prostým kopáčem ve Starém táboře, ale jedné noci k němu promluvil zvláštní hlas, který mu nařizoval, aby odešel do bažin a založil zde tábor. Několik jeho přátel ho následovalo, jelikož se nechtěli otročit v dole pro krále. V bažinách našel Y'Berion nejen obrovský kamenný chrám, ale i podivnou rostlinku, podobnou tabáku, která po kouření přinášela podivné vize. Začalo se jí říkat droga z bažin. Tábor začal uctívat Spáče, jak říkali bytosti, která k Y'Berionovi promluvila. Spáč přikázal Y'Berionovi, aby ho přivolal na tento svět. K tomu potřeboval speciální lektvar z vajíček důlních červů a magické ohnisko. Jakmile byly všechny přísady shromážděny, vzývání mohlo začít. Cosi se ale nezdařilo, zjevil se jen útržek vize a Y'Berion omdlel. I přes veškerou snahu hrdiny a Cor Angara, Y'Berion zemřel. Ještě před svou smrtí ale na chvíli procitl a řekl ostatním, že Spáč není to, co si mysleli, ale že je to zlý arcidémon.

V síti Wikia

Náhodná Wiki