Fandom

Gothic Wiki

Wolf

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře2 Share

[[Soubor:]]
Wolf.jpg
Wolf
Životopisné údaje
Cech

Bandita, Žoldák

Hodnost

Obchodník, Kovář

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Nový tábor (G1), Onarova farma (G2), Bengarova farma (G2), Irdorath (G2)

Wolf pocházel pravděpodobně z Myrtany. Rhobar II. ho však uvěznil v Hornickém údolí, za magickou bariéru, aby kutal rudu. Wolf se pravděpodobně zúčastnil vzpoury vězňů, ale protože se přes bariéru nedalo projít, vydal se do Nového tábora, kde ho Lares přijal ke svým banditům. Wolf, jakožto zběhlý kovář, dostal úkol vyrábět zbraně a zbroje, a také s nimi obchodovat. Většinu času jen tak posedával, dokud se neobjevil bezejmenný s Gornem, aby osvobodili Svobodný důl. To Wolfovi vnuklo nápad na zbrusu novou zbroj, která se měla skládat z krunýřů válečníků důlních červů, kteří se v dole vyskytovali. Bezejmenný mu krunýře přinesl a Wolf mu pak zbroj vyrobil. Po pádu bariéry pak s Leem utekl na Onarovu farmu.

Wolf na KhorinisuEditovat

Zde pak chtěl znovu zastávat funkci kováře, jenže tu už měl zabranou Bennet. Wolf byl tedy bez práce. Svěřil se o tom bezejmennému, který neváhal a našel mu práci hlídače na Bengarově statku. Wolf tam spokojeně zůstal, a vypořádal se s pátrači Potom ho možná hrdina požádal, jestli by s ním a s jeho posádkou neodjel na Irdorath zabít Nemrtvého draka. Wolf souhlasil, ale nejdřív zabil Bengara, který mu už lezl na nervy. Na Irdorathu ale pravděpodobně zahynul při obraně lodi před skřety.

V síti Wikia

Náhodná Wiki