Fandom

Gothic Wiki

Wenzel

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Wenzel
Wenzel
Životopisné údaje
Cech

Paladin

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Cape Dune

Wenzel byl královským paladinem, byl to nesmírně statečný muž, který se účastnil mnoha bitev skřetí války, pocházel z Montery. Wenzel se účastnil rozhodující bitvy o Monteru, od něj se také dozvídáme podrobnosti o obléhání, kdy skřeti jednoho rána obklopili Monteru, která neměla bez královských posil i přes své vynikající opevnění mnoho šancí, protože magie paladinů přestala fungovat. Wenzel po pádu města prchl. Stačil unést i Ohnivý kalich. Krátce se skrýval ve Vlčí jeskyni, kde uschoval i svůj meč. Poté byl však dopaden pouštním otrokářem Gamalem a odvlečen do Cape Dune. V Cape Dun vypuklo celé pozdvižení, když se mezi lidem šeptalo jaký vážený muž je skřety v majáku vězněn. Ti ho zde dlouho vyslýchali a snad i mučili ve snaze zjistit něco o úkrytech povstalců, avšak Wenzel hrdině vzdoroval, až byl nakonec osvobozen bezejmenným hrdinou. Spolu s místním špionem Philem zorganizovali povstání otroků a osvobodili městečko. Wenzel se stal v osvobozeném Cape Dune zřejmě vůdcem, avšak po hrdinově odchodu z Myrtany padlo město opět do rukou skřetů. Wenzel byl zřejmě zabit při obraně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki