Fandom

Gothic Wiki

Vyplenění Feshyru

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Vyplenění Feshyru
Konflikt: Myrtansko-Argaanská válka
433.jpg
Myrtanská válečná loď na obzoru.
Trvání: Jeden den
Místo: Feshyr
Výsledek: Vyplenění ostrova Myrtaňany
Strany
Myrtanskyznak.jpg Myrtanské království Arganskyznak.jpg Argaan
Velitelé
Myrtanskyznak.jpg Drurhang Arganskyznak.jpgGromar?
Síla
Myrtanskyznak.jpg Jedna Myrtanská válečná loď Arganskyznak.jpg Vesničané
Ztráty
Myrtanskyznak.jpg Pravděpodobně žádné Arganskyznak.jpg Vyvražděni obyvatelé vesnice
{{{poznámky}}}

Vyplenění Fehryru byl masakrem na malém ostrůvku na západ od Argaanu, kterého se dopustila posádka Myrtanské válečné lodi.

Předcházející události Editovat

Feshyr byl malým ostrůvkem, na kterém se nacházela jedna vesnice. Byl součástí Argaanského království a jedním z Jižních ostrovů. Když začala válka na Argaanu, lidé na Feshyru žili dál svým každodením životem, odříznuti od kontaktu se zbytkem Jižních ostrovů. Když jednoho dne obyvatelé spatřili na obzoru loď, jen málokdo si přiznal, že by se mohlo jednat o válečnou loď Myrtany. Obyvatelé se domnívali, že se jedná o obchodníky s Argaanu, kteří dovážejí na ostrov čerstvé zásoby. Své doměnky potvrzovaly tím, že žádná obchodní loď nepřistála na Feshyru už několik měsíců. Dokonce i bývalý rádce krále Rhobara III. Diego, který pobýval toho času na ostrově, se domníval, že Feshyr je příliš malý a zanedbatelný, než aby o něj měl zájem myrtanský král. Myslel si, že pokud by to skutečně byla myrtanská válečná loď, pouze by proplula kolem ostrova směrem k Argaanu.

Vyplenění ostrova Editovat

Obyvatelé ostrova nebyli vůbec připravení na boj. Ve vesnici nebyli ani žádní vojáci, ani dostatek bojeschopných mužů, kteří by se nepříteli postavili. Když v noci loď přistála, nebyl pro myrtanské vojáky žádný problém ji vyplenit. Všichni obyvatelé vesnice byli povražděni, včetně těhotné dívky Ivy, dcery místního stařešiny. Přežili pouze ti, co nebyli v době masakru přítomni ve vesnici. Rozzuřený přítel Ivy, místní pastýř ovcí, kterému navíc zabili i matku Almu, přísahal pomstu tomu, kdo je zodpovědný za masakr jeho rodné vesnice.

V síti Wikia

Náhodná Wiki