Fandom

Gothic Wiki

Vězení na Starém hradě

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Vězení na Starém hradě bylo jedno z největších na celém světě, byli zde vězněni kopáči a trestanci s celého Myrtanského království.

Vězení za časů bariéry Editovat

252.jpg

Původní vězení za časů bariéry

253.jpg

Jedna z cel

Původní vězení se nacházelo pod nádvořím hradu. Dostat se do něj dalo s kasáren, ze kterých sem vedla chodba. Vězení bylo rozsáhlé a cely by se daly přirovnat k velkým halám. Právě zde byli před bariérou vězněni všcihni kopáči a trestanci. Když byla vytvořena bariéra a Gomez převzal moc nebyl po dobu deseti let nikdo vězněn. Až když dal Gomez vyvraždit mágy Ohně, tak dal ve zdejším vězení uvěznit kováře Stoneho. Toho nakonec osvobodil až zásah bezejmenného. Vězení bylo hluboké, bylo zde celkem pět velkých cel. Vězení bylo přímo propojeno s podzemím paláce a tajnou chodbou do hradu.

Vězení po pádu bariéry Editovat

266.jpg

Vězení po pádu bariéry

Po pádu bariéry, bylo staré vězení uzavřeno, jelikož se paladinové obávali, že by skřeti mohli dohalit tajnoou chodbu. Proto byl vchod do vězení zabedněn, stejně jako celé sklepení. Paladinové poté nové vězení vybudovali ve Starém paláci. Toto vězení bylo malé, tvořilo ho čtyři malé cely, kde byli vězni vystavěni stísněným podmínkám.

V síti Wikia

Náhodná Wiki