FANDOM

Zde najdete výsledky všech anket, které se objevily na hlavní stránce.

Rok 2011 Editovat

Nejoblíbenější z čtveřice přátel Editovat

Devátá anketa, v níž jste mohli hlasovat pro nejoblíbenějšího z čtveřice přátel. V anketě jste mohli hlasovat od 5.5. do 24.8.2011. V anketě zvítězil jako největší oblíbenec Diego.

  • Diego: 21 hlasů, 36.84%
  • Milten: 19 hlasů, 33.33%
  • Gorn: 9 hlasů, 15.79%
  • Lester: 8 hlasů, 14.04%

Zvolte finální pořadí divů světa Gothic Editovat

Osmá anketa, v níž jste mohli zvolit pořadí divů světa Gothic. V anketě jste mohli hlasovat od 6.3. do 22.8.2011. V anketě zvítězila jako největší div světa Vysoká pec.

  • Vysoká pec: 28 hlasů, 37.33%
  • Spáčův chrám: 20 hlasů, 26.67%
  • Irdorath: 10 hlasů, 13.33%
  • Tooshoo: 7 hlasů, 9.33%
  • Vengard: 5 hlasů, 6.67%
  • Bakareshský chrám: 3 hlasy, 4%
  • Al Shedim: 2 hlasy, 2.67%

Zvolte div světa ArgaanuEditovat

Sedmá anketa, v níž jste mohli zvolit div Argaanu, který bude zahrnut ve finální anketě. V anketě jste mohli hlasovat od 9.2. do 6.3. 2011. v anketě zvítězil jako div světa Tooshoo.

  • Tooshoo: 9 hlasů
  • Chrám Bohyně: 3 hlasy
  • Argaanský klášter: 1 hlas

Zvolte div světa VarantuEditovat

Sedmá anketa, v níž jste mohli zvolit div Varantu, který bude zahrnut ve finální anketě. V anketě jste mohli hlasovat od 22.1. do 6.3. 2011. v anketě zvítězil jako div světa Bakareshský chrám.

  • Bakareshský chrám: 14 hlasů
  • Al Shedim: 9 hlasů
  • Ishtar: 2 hlasy

Zvolte div světa Khorinisu Editovat

Sedmá anketa, v níž jste mohli zvolit div Khornisu, který bude zahrnut ve finální anketě. V anketě jste mohli hlasovat od 8.1. do 6.3. 2011. v anketě zvítězil jako div světa Spáčův chrám.

  • Spáčův chrám: 22 hlasů
  • Jarkendhar: 7 hlasů
  • Horská pevnost: 4 hlasy

Zvolte div světa Myrtany Editovat

Šestá anketa, v níž jste měli zvolit div Myrtany, který bude zahrnut ve finální anketě, kde bude zvoleno sedm divů světa Gothic. V anketě jste mohli hlasovat od 2.1.2011 do 9.2.2011. V anketě zvítězil Vengard.

  • Vengard: 14 hlasů, 51.85%
  • Sildenské vodopády: 7 hlasů, 25.93%
  • Faringský most: 6 hlasů, 22.22%

Zvolte div světa Nordmaru Editovat

Pátá anketa, v níž jste měli zvolit div Nordmaru, který bude zahrnut ve finální anketě, kde bude zvoleno sedm divů světa Gothic. V anketě jste mohli hlasovat od 22.12.2010 do 22.1.2011. V anketě zvítězila jednoznačně Vysoká pec.

  • Vysoká pec: 24 hlasů, 75%
  • Jeskyně Osvícení: 4 hlasy, 12.5%
  • Xardasova věž: 4 hlasy, 12.5%

Rok 2010 Editovat

Zvolte si nejlepší článek Editovat

Čtvrtá anketa, v níž jste mohli hlasovat od 9.12.2010, byla zaměřená na výběr nejlepšího článku, který bude na hlavní straně, (vůbec poprvé) samotnými čtenáři. V této anketě byla doposud nejmenší účast, z šesti nabízených článků jste si zvolili mezi Historií světa Gothic a Skřetím impériem. Tudíž na hlavní stranu se s 10 vítěznými hlasy dostává Historie světa Gothic.

Váš nejoblíbenější díl či datadisk? Editovat

Třetí anketa, v níž jste mohlo hlasovat od 20.11. do 9.12.2010. Anktetní otázka se ptala, který díl či datadisk máte nejraději. V Anketě zvítězil Gothic II: Night of the Raven, kdežto nejhůře dopadnul datadisk k třetímu dílu Gothic 3: Forsaken Gods, který nedostal jediný hlas.

  • Gothic II: Night of the Raven: 13 hlasů, 43.33%
  • Gothic: 7 hlasů, 23.33%
  • Gothic 3: 6 hlasů, 20%
  • Gothic II: 2 hlasy, 6.77%
  • ArcaniA: Gothic 4: 2 hlasy, 6.77%

Hlasujte pro svého oblíbeného panovníka Editovat

Druhá anketa, v níž jste mohli hlasovat od 5.11.2010 do 20.11.2010. Mohli jste si zvolit Vašeho nejoblíbenějšího panovníka. Jednoznačně zvítězil Rhobar III., dobře se umístil i skřetí vůdce Kan.

Jaké město v sérii se Vám líbí nejvíce? Editovat

První anketa na wiki, v níž jste mohli hlasovat od 27.10.2010 do 5.11.2010. Volit jste mohli deseti městy, která se postupně objevila v sérii Gothic. Jednoznačně zvítězil starý dobrý Khorinis. Nyní již k výsledkům ankety.

V síti Wikia

Náhodná Wiki