Fandom

Gothic Wiki

Trelis

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

823.jpg
Trelis
Informace o lokaci
Země

Myrtanské království

Poloha

Jih Myrtany

Centrum

Treliský palác

Status

Hrad

Správce města

Vak (G3)
Thorus (G3:FG)

Počet obyvatel

cca 30 (G3 - Po osvobození)

Počet čtvrtí

2

Náboženství

Innosův a Beliárův kult

Řeka

Sildenská řeka

Přístav

Ano, přírodní přístav

Opevnění

Ano, kamenné

Trelis je hrad na hranicích Myrtany a Varantu, je to strategicky významný bod, hraje totiž klíčovou roli při obraně jižních hranic a je také důležitým obchodním centrem.

Popis hradu Editovat

Trelis je strategicky důležitou pevností na jihu Myrtany, jejímž úkolem je bránit zemi před vpády nepřátel z Varantu. Hrad samotný není příliš rozlehlý, avšak díky Thorusovi se Trelis rozrostl až na menší město. Vznikla tak osada, ve které byl vystavěn dokonce Beliárův chrám.

Historie Editovat

59.JPG

Beliárův chrám v Trelis

Trelis byl vystavěn zřejmě již za vlády krále Rhobara I. Právě odtud vedl pravděpodobně své tažení do Varantu král Rhobar II. Za velké skřetí války však hrad dobyli skřeti a ten se stal jejich centrálou pro diplomatické styky s Hashishiny. Hrad se nakonec dostal pod vládu Thoruse, který jej dal významně rozšířit vně jeho hradeb, dokonce zde byl vystavěn chrám. Právě odtud vedl Thorus své loupeživé nájezdy na geldernské karavany a válku s Gornovou Gothou. Nakonec byl však Thorus poražen a Myrtana byla sjednocena pod vlajkou nového krále Rhobara III. Ten odtud podobně jako jeho předchůdce dal připravit tažení do Varantu.

Ekonomika Editovat

Trelis je ekonomicky velmi prosperujícím sídlem. Právě přes něj vede hlavní obchodní stezka z Varantu přes celou Myrtanu až do Nordmaru. Trhy v Trelisu jsou tak dostaveníčkem obchodníků nejen z celé Myrtany, ale také z pouště. Krom toho patří Trelis podobně jako Montera k obilnicím říše. Zemědělství je v Trelisu velmi rozvinuté a navíc byl Trelis pravděpodobně před válkou i výnosným přístavem.

Obyvatelstvo Editovat

Obyvatele Trelisu tvořili pravděpodobně jako elita paladini, po nich zde byli válečníci a také obchodníci a řemeslníci. Navíc zde bylo mnoho farmářů. Za časů skřetí okupace tu tvořili nejvyšší vrstvu Skřeti. Po nich zde měli významné místo hashisinští obchodníci, kteří zde dokonce měli sídlo svého velvyslanectví v Myrtaně. Také zde bylo mnoho skřetích žoldáků a nakonec nechyběli ani otroci. Po osvobození hradu se věci vrátily pravděpodobně ke starému řádu.

Kultura a pamětihodnosti Editovat

61.jpg

Chrám prastarých v Trelis

Dříve v Trelisu nic moc za zmínku nestálo, byla to prostě malá strážní pevnost. Avšak za vlády Thoruse prožila pevnost nevídaný rozkvět. Na samotném hradě se nachází palác správce hradu. V osadě vystavěné za vlády Thoruse byl pak vystavěn chrám a dokonce i aréna. Kousek od osady se také nachází jediná památka po kultuře prastarých a to je chrám Prastarých. Ústí Sildenské řeky do Varantského zálivu pak mohlo být využíváno jako přírodní přístaviště.

Přírodní podmínky Editovat

Podnebí Trelisu je spíše subtropické než mírné. Okolí hradu zavlažuje Sildenská řeka, která oblast zavlažuje a zásobuje vodou. Proto je tu tak úrodná půda. Občas se zde vyskytují dešťové přeháňky, ale to spíše výjímečně. Na sever od Trelisu jsou rozlehlé lesy. Trelis sám leží v nížinách a nejbližší pohoří se nachází na východě a na jihu na hranici s Varantem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki