Fandom

Gothic Wiki

Torlof

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Torlof
Torlof
Životopisné údaje
Cech

Žoldák

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Nový tábor (G1), Onarova farma (G2)

Torlof před bariérouEditovat

Torlof byl zřejmě velice dobrý námořník. Jednoho dne se však zapletl do lodní bitky, přesněji do vzpoury proti kapitánovi. Velká část posádky ale stála na straně kapitána, a tak byl zatčen. Král Rhobar II. ho za trest odsoudil k doživotním pracem v Kolonii na ostrově Khorinis.

Torlof v KoloniiEditovat

Byl tedy vhozen za velkou magickou bariéru. Vydal se do Nového tábora. Zde se nejspíš vypracoval na žoldnéře jako bandita, ale je možné i to, že se znal s vůdcem žoldnéřů Leem, nebo byl třeba přijat rovnou. Začal používat velkou obouruční sekyru a stal se jedním z nejlepších bojovníků Kolonie, ačkoliv neznámým. Patřil k naprosté elitě Nového tábora a přežil pád bariéry. Jednoho času mu dělal velké problémy bandita Shrike.

Torlof na KhorinisuEditovat

Po pádu bariéry Torlof uprchl s Leeovými muži. Ti se vydali na Onarovu farmu , a stali se opět žoldáky. Torlof zaujal funkci hlídače a rozdavače práce. Zaměstnal dokonce i Bezejmenného. Jednoho času měl strach z temných postav, pátračů. Nakonec možná jel s Bezejmenným na Irdorath jako kapitán lodi Esmeraldy, v tom případě pak ale zahynul rukou nějakého skřeta nebo piráta poté co napadli jejich loď. Pakliže nejel, byl tak jako tak s největší pravděpodobností zabit skřety proniknuvšími na ostrov.

V síti Wikia

Náhodná Wiki