Fandom

Gothic Wiki

Thorniarský hrad

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

497.jpg

Velkolepý hrad v Thorniaře

Thorniarský hrad je v současné době sídlem myrtanského krále Rhobara III. Dříve byl hrad sídlem myrtanského správce na Jižních ostrovech - lorda Trontera.

Popis hradu Editovat

Thorniarský hrad byl dominantou města. Byl to vysoký palác nad nímž se tyčila věž na které plápolál pravěpodobně věčný oheň. Hrad byl velmi rozlehlý měl sklepení, mezipatra a několik věží. Před ním se rozprostíralo velké kamené nádvoří, kde byl umístěn i jeden s teleportů.

Sklepení a přízemí Editovat

Vstupní síň Editovat

508.jpg

Vstupní síň

Vstupní síň je rozlehlá kamená místnost v přízemí hradu. Vstupuje se sem velkolepou vstupní bránou. Na každé straně síně je jeden vchod, ten na levo vede do žalářů, zatímco na pravo vede do kuchyně. Ze vstupní síně pak vedou dvě schodiště do horních pater hradu. Uprostřed, naproti vchodu na druhé straně stojí velkolepá socha Innose.

Žaláře Editovat

506.jpg

Hradní žaláře

Hradní žaláře se nacházejí v malém sklepení hradu, vede do nich vstup z levé strany vstupní síně. Jedná se o malé stísněné kobky, kde jsou zřejmě zavíráni nejvýznamnější nepřátelé. Je tu několik málo cel, větší vězení se nachází ve městě.

Kuchyně Editovat

507.jpg

Kuchyně na hradě

Dveře po pravé straně vstupní síně vedou do hradní kuchyně, kde služebnictvo připravuje chody pro pána hradu. Kuchyně je malá místnost s krbem, kde se na ohni vaří. Místnost je plná beden se zásobami. Je to studená kamená místnost, takže potraviny se zde nekazí tak rychle.

Mezipatro Editovat

Pracovny v mezipatřeEditovat

509.jpg

Pracovna v levé části

510.jpg

Pracovna v pravé části

V mezipatře vede na levo chodba do jedná s pracoven na hradě. Mohl ji užívat někdo s úředníků na hradě. Pracovna je studená místnost bez krbu, je zde psací stůl a několik polic s knihami a dokumenty. V holé stěně jsou umístěna dvě malá okénka.

Druhá pracovna se nachází za chodbou na pravé straně hradu. Byla to tmavá místnost, určená zřejmě pro více osob. Stál zde pracovní stůl, u kterého mohlo sedět více a stojan s knihami. Krom vchodu s chodby od schodiště odtud vedly ještě jedny dveře k západní věži.

Zbrojírna Editovat

511.jpg

Zbrojírna

Zbrojírna se nacházela v malé západní věži. Vedl k ní malý kamený most, který ji spojoval s hradem. Zbrojírna byla plná zbraní, v místnosti byla i kovadlina a několik terčů pro luky. Byly zde malá okénka - střílny.

První patro Editovat

Velký sál Editovat

512.jpg

Velký sál

Hlavní schodiště končilo ve velkém sálu v prvním patře. Byla to rozlehlá místnost v prvním patře. Vedly odtud hned další tři východy. Přímo uprostřed byl vchod do trůnního sálu. Na druhé straně naproti vchodu do trunního sálu byl vchod na malý balkon a na levé straně sálu pak vedlo malé schodiště a dveře do dalších částí hradu. Samotný velký sál byl kamenná místnost, ve které byl umístěn dlouhý jídelní stůl, uprostřed stála majestátní židle, na které sedával pán města. Za svými zády měl pak krb. Sál byl bezpochyby nejživější místnostn hradu.

Trůnní sál Editovat

513.jpg

Trůnní sál

Trůnní sál byl hlavním sálem hradu. Byla to obrovská místnost, vedl které vypadal královský sál ve Vengardu uboze. Na proti vchodu stál velkolepý trůn ve tvaru orla, který si nechal Rhobar III. pořídit. Podlaha byla zdobená kobercem v barvě Myrtany - rudé. A na stropě byly zavěšeny myrtanské vlajky. Po pravé straně stál krb a vedle něj byl vchod do komnat pravé části hradu. Nalevo pak vedlo schodiště, které propojovalo hrad s jednou z věží.

Studovna Editovat

514.jpg

Studovna

Studovna byla místnost po pravé straně trůnního sálu. Vedly odtud ještě dveře do jedné z ložnic. Byla to síň plná knih a byla zde i alchymistická kolona. V rohu místnosti se nacházel teleport, propojujcí hrad z městem. V holé zdi bylo umístěno několik oken.

515.jpg

Ložnice

Ložnice hradního pána Editovat

515.jpg

Pracovna

Za studovnou se nacházela ložnice, která zřejmě byla obytnou místností hradního pána, nyní tedy samotného krále Rhobara III. v místnosti bylo umístěno velké lože, několik truhel a skříň. U stěny stál psací stůl.

Pracovna Editovat

516.jpg

Věžní komnata

Vchodem vlevo ve Velkém sále se dalo vstoupit do jedné z pracoven. Vzhledem k tomu, že místnost byla plná stolu na nichž se válely různé mapy a plány, lze usoudit e místnost sloužila pro plánování vojenských tažení. Bylo zde několik málo okének a vedl odtud východ na cimbuří, které propojovalo pracovnu z malou věží.

Věžní komnata Editovat

Jednalo se o ložnici umístěnou v jedné z hradních věží, vedly sem hned dva vchody, jeden od pracovny u Velkého sálu a jeden od trůnního sálu. Byla to útulná kruhová místnost, plná oken, stál zde krb a několik kožišin. Dokonce zde byla i vodní dýmka.

V síti Wikia

Náhodná Wiki