Fandom

Gothic Wiki

Thorniarské hradby

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

596.jpg

Hradby

Thorniarské hradby byly opěvněním největšího argaanského města Thorniary. Byly to mohutný kamenný val, který chránil město na jihu, protože jedině odtud se dalo do města dostat po pevnině. Hradby však nebyly udrženy během útoku nemrtvých.

Městské hradby Editovat

Je možné, že opevnění vystavěli Myrtaňané, kteří Thorniaře po dlouhá léta vládli. Thorniara byla totiž hlavním střediskem myrtanské nadvlády. Mohutné kamenné hradby jsou ještě silnější než Vengardské hradby, jsou zajištěny nejen příkopem před městem, ale také mohutnou baštou na východě města. Myrtanský král Rhobar III. však město pravěpodobně dobyl od moře na západní části.

Brány Editovat

597.jpg

Západní brána, hlavní vstup do města

Thorniara má dvě brány, jednu na východě, za kterou vede cesta do Setarrifu a jednu na západě, která slouží jako hlavní městská brána.

Západní brána Editovat

Západní brána byla hlavním vstupem do města. Vedla odtud cesta do Krvavého údolí. Za touto bránou se nacházela kupecká čtvrť. Právě tudy však pronikli nemrtví do města a obsadili mnoho z thorniarských čtvrtí. Později však Gorn osvobodil celou čtvrť za bránou včetně zdejších hradeb.

Východní brána Editovat

Východní brána se nacházela hned vedle bašty, což jí poskytovalo strategickou výhodu. Za bránou vedla cesta do hlavního města Argaanu - Setarrifu. Během nepokojů v Thorniaře zůstávala tato brána zavřená, avšak zmocnili se jí Drurhangovi žoldáci.

Věže a bašta Editovat

Thorniarské hradby neměly tolik věží jako třeba Vengard. Celkově bylo v hradbách zabudováno kolem pěti věží. Z toho byly čtyři věže součástí bran. Věže měly většinou malé střílny. Opěrným bodem hradeb na východě města byla bašta, mohutná kamená pevnost se čtyřmi věžemi, která ležela přímo vedle Východní brány.

Odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki