Fandom

Gothic Wiki

Thorniarská aréna

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

502.jpg

Thorniarská aréna

Aréna lorda Dominiqua jak zní oficiální název je střediskem zábavy a jednou z největších arén světa v Thorniaře. Aréna se nacházela na východě města.

Historie Editovat

Aréna v Thorniaře byla vystavěna během myrtanské nadvlády na Argaanu. Byla vystavěna k uctění památky dobyvatele Jižních ostrovů, paladina lorda Dominiqua, po němž nese své jméno. Aréna pak byla zřejmě nejnavštěvovanějším místem města, kde obyvatelé vyhledávali pobavení v podobě gladiátorských zápasů. Během bojů v městských ulicí, byla aréna obsazena žoldáky, zvanými Krvavé Zmije. Jejich velitel Drurhang zde hodlal ve velkolepém souboji zabít velitele myrtanské armády lorda Hagena. To se mu však nepodařilo, jelikož byl zabit hrdinou s Feshyru.

Popis stavby Editovat

573.jpg

Vnitřek arény

Budova arény byla zřejmě vystavěna z mramorových cihel. Protože její barva je do bíla. Je to prostorná stavba, jejíž prostor pro zápasy je zřejmě největší ze všech známých arén. Hlavní vstup do arény se nacházel na východní straně. Byly zde však i další dva vchody, každý z jedné strany arény. Za pravým vchodem se nacházela chodba do podzemních místností, které zřejmě sloužily jako gladiátorům. Byla zde i cela, kde byli pravděpodobně zavření lidé, kteří byli odsouzeni ke smrti v aréně. Zatímco za vraty po levé straně vedla cesta do hrobky Dominiqua. Místo pro diváky bylo v prvním patře stavby. Celá kruhovitá aréna má v patře klenutá okna, které jsou vyplněni mřížemi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki