Fandom

Gothic Wiki

Teleportace

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Portál.jpg

Tento portál vedl z Khorinidu do Jarkhendaru.

Teleportovat se je možné třemi způsoby. Pomocí runy, portálu nebo jen ze své vůle, což ale umí jen mág Xardas.

Teleportační runyEditovat

Teleportování se pomocí run praktikuje většina mágů. Jde o to, že s sebou nosíte runu, a když se vám zachce, použijete jí a s její pomocí se teleportujete na určité místo. To může být jen jedno. Teleportační runy většinou nevyžadují žádnou znalost magických kruhů. Také se dá teleportovat pomocí kouzelného svitku, ale to je nepraktické- svitek je jen na jedno použití. Runy se k teleportaci přestaly používat po zničení runové magie.

PortályEditovat

Portály se nejhojněji vyskytují v Jarkhendaru. Je jich zde celkem šest a fungují za pomoci magických ohnisek. Portál funguje na tom principu, že když vkročíte do jeho magické aury, přenese vás na určité místo. Tyto portály se nepoužívají často, jejich výroba je totiž náročná.

Xardasova teleportaceEditovat

Nejprapodivnější způsob teleportace praktikuje nekromant Xardas. Tento nejmocnější mág světa se přemístí kam chce a kdy chce. Málo lidí ví jak, ale dokázal se přemístit do Spáčova chrámu, na Esmeraldu a dokonce i, spolu s Bezejmenným, do jiné dimenze. Xardas je pravděpodobně jediný, kdo tuto schopnost ovládá.

V síti Wikia

Náhodná Wiki