Fandom

Gothic Wiki

Tažení Rhobara I. proti skřetům

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Následující:
Tažení Rhobara I. proti skřetům
00000004.jpg
Kdy:
Místo:

Myrtana

Výsledek:
  • Vítězství Rhobara I.
  • Založení Myrtanského království
Strany

Myrtanskyznak.jpg Myrtanské království
Nordmarskyznak.jpg Nordmar

Skřetí znak.jpgSkřeti

Velitelé

Rhobar I. Svatý

Neznámý velitel

Síla
  • Družina Rhobara I.
  • Skřetí síly
Ztráty

Neznámé

Neznámé

  [Zdroj]
„ Sestup z hor a poraž mé nepřátele!“. A Rhobar vedl válku proti skřetům a Innosův hněv jím procházel. A Rhobar zvítězil. Když byli jeho nepřátelé poraženi tak mu Innos řekl:„Tady je místo kde založíš své království.“

—Innosův rozkaz Rhobarovi, Pulty s knihami, Gothic 3

Tažení Rhobara I. proti skřetům je nejvýznamnější událostí myrtanské historie, válka totiž předcházela samotnému založení království. Rhobar byl původně lovcem, pocházejím z Nordmaru, kterého zachránil samotný bůh Innos před bestií, která lovce pronásledovala.

Innos Rhobara poté vyzval, aby vedl tažení do nížin a porazil tamější skřety. Nížiny, jak Nordmařané říkali budoucí Myrtaně bylo zalesněné území ve středu kontinentu, které ovládali skřeti a lidé byli jejich otroky. O průběhu tažení víme jen to, že bylo vítězné. Rhobar pravděpodobně kolem sebe shromáždil družinu proslulých nordmarských válečníků a s jejich pomocí nakonec skřety porazil. Po tomto vítězství bylo na Innosův pokyn Rhobarem založeno Myrtanské království. Rhobar se stal prvním králem Myrtany a lidem nastal zlatý věk. Skřeti se znovu pokusili ovládnout Myrtanu až dlouho po Rhobarově smrti, za vlády jeho syna Rhobara II.

V síti Wikia

Náhodná Wiki