FANDOM

Tábor pirátů.jpg
Tábor pirátů
Informace o lokaci
Země

Ostrov Khorinis

Poloha

Západ Jarkhendaru

Status

Tábor

Správce města

Greg]

Počet obyvatel

10-20 (G2:Addon)

Náboženství

žádné?

Opevnění

Palisáda

TáborEditovat

Tábor pirátů leží v Jarkhendaru, přesněji na jeho západě. Jak už název prozrazuje, sídlí zde piráti v čele s kapitánem Gregem. Tábor je postaven na krásné písčité pláži a umožňuje snadný přístup na moře. Stojí zde několik chatrčí a jedna jeskyně. Kousek od tábora se pak nachází kaňon, kde mimochodem pobývají skřeti a břitovci. Mezi vlivné obyvatele patřili např. Greg, Skip, Bones, Henry, Francis a Aligátor Jack.

Chatrče a částiEditovat

Gregova chatrč.jpg

Gregova chatrč

Nejvýznamnější stavbou tábora byla bezesporu Gregova chatrč. Stála na kraji tábora a na její střeše pyšně vlála vlajka. Dále za povšimnutí stojí skladiště vedené Garretem, nebo jeskyně- taverna kořalky, domov Samuela. Na jižní pláži byl zakopaný jakýsi kompas a jen se to zde hemžilo ještěry a nemrtvými, proto se sem piráti nevydávali. Na pláži severní pak jeskyně, ve které žila stínová šelma a několik bestií, ta zůstala také neobydlená. Zdy byla také potopena loď se zvláštní sochou.

Válka s bandityEditovat

Palisáda.jpg

Palisáda

Po pádu bariéry část obyvatel Starého tábora unikla v čele s Ravenem jako bandité a uzavřela s piráty dohodu. Šlo o to, že piráti bandity převezli do Jarkhendaru, aby si zde vystavěli vlastní tábor. Jednou však, když Skip odešel s bandity obchodovat, tak tak že unikl jejich šípům a mečům. Začala válka. Bandité měli mimochodem kousek od pirátského tábora základnu, kterou po čase vymlátil Bezejmenný. Greg dal rozkaz zabít každého banditu, který by se přiblížil k táboru, a to se také stalo. Uvědomil si taky, že by měl lépe zabezpečit svůj tábor a tak nechal pod Francisově dohledem vystavět palisádu. Sám pak odjel loupit na moře. Palisáda však nebyla ani po jeho příjezdu z neúspěšné cesty dostavěna, ačkoliv stavba hodně pokročila. Válka skončila, když Bezejmenný zabil Ravena.

V síti Wikia

Náhodná Wiki