Fandom

Gothic Wiki

Sylvio

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Sylvio.jpg
Sylvio
Životopisné údaje
Cech

Žoldák, drakobijec

Národnost

Nordmařan

Lokace

Onarova farma, Hornické údolí

Sylvio nejdříve lovil se svými muži na severu skřety. Pak se vydali na Onarovu farmu, kde se přidali k žoldnéřům. Zde se poměrně rychle zabydleli a Sylvio začínal mít čím dál větší vliv. Pohrdal Leeovým přístupem k situaci, a zatímco tento vůdce chtěl zůstat na farmě a nechat paladiny ve městě vyhladovět, Sylvio navrhoval podnikat menší útoky na farmy oddané králi a postupně si je podmanit. Na farmě začaly vznikat dvě strany. Většina žoldnéřů sice byla oddaná Leeovi, ale Sylvio se svou pravou rukou Bullcem byl odhodlán stát se vůdcem a nevadilo mu hnát to na ostří meče. Před krveprolitím však statek zachránilo Sylviovo rozhodnutí stát se drakobijcem. Mimo jiné na farmě neblaze proslul týráním hospodyní Theklou a mlácením nováčků. Stal se tedy drakobijcem. Vyzvednul u Benneta zbroj a vydal se do Hornického údolí. Slovně napadal ostatní drakobijce a to zejména Biffa, ale tady nebyl na farmě. Dostalo se mu tvrdého odmítnutí a on se vydal s menší skupinkou mužů na Starý hrad, zbytky Starého tábora. Zde se doslechl o Ledovém drakovi a vydal se ho ulovit. Potkal se s Bezejmenným a draka, ještě s pomocí Bullca, zabili. Nechtěl však dopustit, aby Bezejmenný dosáhl slávy a tak se ho pokusil zabít. Neúspěšně- hrdina přemohl jeho i Bullca a ukončil tak životy dvou tyranů. Přesto nelze pochybovat o Sylviově síle a odvaze, kterými zaživa přímo kypěl.

V síti Wikia

Náhodná Wiki