Fandom

Gothic Wiki

Strážce

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Strážci byli vojenskou organizací na Starém hradě za časů bariéry.

Thorus.jpg

Thorus, bývalý velitel stráží za časů slávy

Historie Editovat

Původními vojáky na hradě byli příslušníci myrtanské armády. Ovšem při vytvoření bariéry došlo k povstání trestanců a moci se ujal Gomez. S ním přišly na hrad i významné změny v organizaci a struktuře jeho obyvatel. Jako ochrana hradu byli vybráni nejschopnější muži, kteří se zvali strážci. Byli obdobou městské domobrany v myrtanských městech, měli i velmi podobné zbroje. Velitelem stráží se stal vynikající jižanský bojovník Thorus, který byl naprosto loajální ke svým pánům. Po pádu bariéry se většina trestanců, včetně stráží, rozutekla. Těch několik loajálních, jako byl zrovna Thorus, odešlo s Ravenem do Jarkendharu a dál konalo svou povinnost. Po obsazení ostrova skřety však organizace nadobro zanikla.

Úkoly stráží Editovat

Povinností stráží, bylo střežit Starý tábor a to ve dne i v noci. Podhradí hradu bylo rozděleno na několik obvodů, ve kterém vždy hlídkoval jeden z výše postavených strážců. Těchto pár mužů mělo právo vybírat od kopáčů výpalné za ochranu. Pokud by mezi trestanci došlo poté k bitce, strážci by vždy zakročili ve prospěch toho, kdo zaplatil. Mnoho strážců využívalo svého postavení a nutili kopáče platit pod výhrůžkami. Strážci také byli odpovědní za to, že se nikdo nepovolaný nedostal na hrad. K dalším úkolům stráží patřila ochrana Starého dolu, který byl zdrojem bohatství jejich tábora. Stráže se dokonce účastnili malé bitvy. Došlo totiž k zhroucení Starého dolu a Gomez chtěl dobýt Svobodný důl, patřící k Novému táboru. V bitvě o důl byli však stráže drtivě poraženi.

Výzbroj a vybavení strážců Editovat

Strážci byli oděni podle svého postavení. Jejich zbroj byla vyvedené v rudých barvách s koženými chrániči. Jejich velitelé byli oděni v nádherných plátových, ocelových zbrojích. Většina stráží byla vybavena krátkými meči a stejně jako většina myrtanských vojáků, používali jako zbraň na dálku kuše.

V síti Wikia

Náhodná Wiki