Fandom

Gothic Wiki

Stará citadela

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

350.jpg

Stará citadela

Starou citadelou, byly zvány zříceniny pevnosti, uprostřed Hornického údolí.

Historie Editovat

O založení pevnosti nic nevíme. Možná, že byla vystavěna pradávnými pány na Khorinisu a nebo možná také králem Rhobarem I. Jednalo se pravděpodobně o strážní pevnost, která byla vystavěna zhruba uprostřed Hornického údolí na vysokém vrchu. Pevnost pravděpodobně sloužila k ochraně dodávek Magické rudy, která se zde hojně těžila. Také mohla plnit roli, předsunuté hlídky před Horskou pevností, která stála jihu za citadelou. Víme však, že po vystavění Starého hradu ztratila původní citadela svůj strategický význam a byla opuštěna. Během pár let podlehla rozkladu a spustla. Staly se z ní nehostiné zříceniny uprostřed skřetí země. Později zde za časů bariéry našel útočiště vyhnaný skřetí šaman Ur-Shak. Později se hora, na které spočívala citadela proměnila v sopku a v ruinách citadely se usídlil Ohnivý drak.

Popis a konstrukce Editovat

Citadela nebyla příliš rozlehlá, byla vystavěna na stísněném území, avšak byla výborně uzpůsobena. Citadela měla vysokou věž, ze které bylo možno strážit celé Hornické údolí. Hlavní vstup do pevnosti, byla velkolepá několik metrů vysoká brána. Centrem pevnosti byla pravděpodobně hala, v níž stály vysoké sloupy, podepírající strop. Pod pevností se nacházelo malé sklepení, kde byly pravděpodobně skladovány zásoby na citadele.

V síti Wikia

Náhodná Wiki