FANDOM

Stínová šelma
161

Stínová šelma

Třída: Savci
Výskyt: Khorinis, Myrtana, Nordmar
Trofeje: Drápy, kůže, roh

Stínové šelmy patří vůbec k nejnebezpečnějším predátorům na celém světě. Šelma je totiž velmi mohutná vybavená nebezpečným rohem a hrozivými drápy. Díky tomu je schopna roztrhat i zkušené lovce. Tento druh je velmi rozšířený, šelma žije nejen v Myrtaně, ale také v Nordmaru a na ostrově Khorinis. Dále se vyskytuje i na jižních ostrovech. Většinou žijí po jednom až třech kusech v jeskyních nebo v lesích. I přes nebezpečí, které představují, jsou oblíbenou kořistí lovců, které láká hlavně její drahá kůže a roh. O Stínové šelmě se traduje, že byla stvořena pomocí magie.

Se stínovou šelmou je spjato i několik historických událostí. Především se usuzuje, že právě stínovou šelmu zahubil barbar Rhobar s pomocí Innose, který mu seslal meč. Poté co se stal králem Myrtany, přijal Rhobar stínovou šelmu do svého erbu a státního znaku království. Ta byla nahrazena až o půl století později orlem krále Rhobara III. Na Jižních Ostrovech je zase známo, že král Ethorn VI. se sám postavil stínové šelmě, která uprchla z klece a roztrhala několik mužů. Tento udatný čin jen přidal na králově prestiži.

V síti Wikia

Náhodná Wiki