Fandom

Gothic Wiki

Stín

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Sly.JPG

Typickým stínem byl Sly.

Gilda stínů vznikla v kolonii po vytvoření magické bariéry. Tehdy to byli jen kopáči a dohlíželi na ně královští vojáci. Chvilka nepozornosti vojáků postačila kopáčům k tomu, aby zabili stráže a ovládli tak Starý tábor. To se jim povedlo a tak vytvořili několik gild. TI, kterým se to nelíbilo se rozdělili a vytvořili si vlastní tábory. Nejvyšší gilda byla gilda rudobaronů, následovali stráže a po nich stíny. Poté tu také byli kopáči, kteří pro Starý tábor museli kopat rudu aby přežili. Ti kopáči, kteří se chtěli přidat ke stínům a nechtěli už dále pracovat, museli splnit několik úkolů od důležitých stínů. Poté museli splnit zkoušku poctivosti, kterou jim jejich ochránce zadal. Pokud vše splnili, tak se mohli přidat ke stínům. Většina stínů jen tak sedí a nebo pokuřuje trávu z bažin. Jen málo z nich něco dělá. Nemusejí pracovat, neboť to dělají kopáči za ně. Pár jednotlivců, kteří pomáhají ať už sobě, či ostatním, by se tu však našlo. Jedním z nich je Diego. Šlechetný muž s dobrým srdcem, který pomáhá každému, kdo má problém.

V síti Wikia

Náhodná Wiki