Fandom

Gothic Wiki

Skřetí země v Kolonii

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

207.JPG

Skřetí město

Tzv. Skřetí země byla rozsáhlým územím v Hornickém údolí. Skřeti zde patrně žili již nejméně tisíc let před vztyčením bariéry nad celým údolím. Vystavěli zde chatrnou vesnici, ale, což je mnohem pozoruhodnější a zajímavější, také rozsáhlý chrám arcidémona Spáče, kterého probudili a uctívali. Jakmile tak učinili, kněží, kteří Spáče budili, i jeho stavitelé, se změnili v nemrtvé, kteří ho chránili před všemi vetřelci. Vesnice a chrám se nacházely za malou řekou, která byla až do pádu bariéry přemostěny, poté k nim přístup už pravděpodobně nebyl. Ve skřetí zemi stála také věž nekromanta Xardase, svého času chráněná ledovým, ohnivým a kamenným golemem. Během stání bariéry byly hranice se Skřetí zemí preventivně stráženi vojáky Starého tábora, který stál nedaleko. Skřeti zde žili až do příchodu Cor Kaloma, jeho templářů a později Bezejmenného nerušeně, hrdina však vesnici pravděpodobně pobil a ve chrámu zničil Spáče. Po pádu bariéry sem skřeti znovu přišli, i když žádná hranice už nebyla, vládli de facto celému údolí. Důležité je, že nedaleko toho času již opuštěné Xardasovy věže vyrostla sopka, ve které se usídlil ohnivý drak. Také tu díky paladinům vznikly dva skromné doly, Fajethův a Silvestrův, které však neměly dlouhého trvání. Fauna zde byla celkem podobná okolním oblastem, jen se zde vyskytovalo více kousavců a skřetích psů.

V síti Wikia

Náhodná Wiki