Fandom

Gothic Wiki

Shakyor

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentář1 Share

Shakyor.jpg
Shakyor
Životopisné údaje
Národnost

Nomád

Lokace

Lago

Shakyor, zvaný Shakyor lev byl nomád, který ze srdce nenáviděl hashisiny. Jako dospělý putoval s jedním druidem, a když mu jednou zachránil život, rozhodl se mu druid předat svůj druidský kámen, který umožňoval přeměnu ve lva. Druid pak zemřel a Shakyorovi později žádný muž neřekl jinak než práve Shakyor lev. Díky kameni se k němu také jeden lev přidal a stal se mu nejbližší bytostí. Shakyor se rozhodl pokusit se osvobodit přístavní městečko Lago, kde, jak se doslechl, byl vězněn mág Vody Vatras. Pak se dostavil bezejmenný, který pravděpodobně zosnoval městskou vzpouru a Shakyorovi tak pomohl. Shakyor se po dobytí Laga usmyslel, že jeho čas už pomalu končí a je na čase předat druidský kámen. Jako vhodný se ukázal právě bezejmenný, ale Shakyor se ho rozhodl nejdřív ozkoušet. Hrdina mněl promluvit se všemi vůdci nomádského odboje, tedy s Kayorem, Huritem, Wutrasem, Alterasem a Asaruem. To se mu povedlo a Shakyor mu svůj druidský kámen předal. Nadále pak pravděpodobně zůstal v Lagu. Byl také zběhlým lovcem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki