Fandom

Gothic Wiki

Selena

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Selena
Selena
Životopisné údaje
Národnost

Ahn´Nosiri

Lokace

Selenin chrám

Selena byla pravděpodobně nejvyšší kněžkou pradávné Bohyně s Ahn´Nosiri. Zpočátku žila ona i její družky v souladu s Ahn´Bael, avšak později je rozdělila vize o budoucnosti světa a začaly mezi sebou vést boje. Jedné noci došlo ke krvavé bitvě a Selena byla jedinou s Ahn´Nosiri, které se podařilo uprchnout. Skryla se na dlouhé věky v chrámu pod Klášterem na Argaanu. Její největší sokyně Xesha, vůdkyně Ahn´Bael skončila uvězněná v kvádru ledu v chrámu Bohyně. Po dlouhých letech došlo k naplňování pradávného proroctví. Moc Xeshy začala sílit, svou sílu čerpala s prokletí krále Rhobara III., který nestihl přinést Seleně Spáčův amulet. Když se Xesha konečně probrala k životu, Ahn´Bael se kolem ní znovu sjednotili a zaútočili na klášter, aby mohla Xesha proniknout k Seleně. Xesha Selenu zajala a spoutala, ve chvíli kdy se jí chystala zabít, objevil se na scéně vyvolený muž s Feshyru, který jediný mohl podle proroctví přivodit Xeshe zkázu, což se mu také podařilo. Poté předal Božský štít, v němž byl zasazen Spáčův amulet Seleně, která jej umístila na místo jeho odpočinku. Proroctví Ahn´Nosiri bylo tímto aktem naplněno.

V síti Wikia

Náhodná Wiki