Fandom

Gothic Wiki

Sekobova farma

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Sekobova farma.jpg
Sekobova farma
Informace o lokaci
Země

Ostrov Khorinis

Poloha

Jihovýchodně od Khorinisu

Status

Farma

Počet obyvatel

cca 10 - 15 obyvatel

Náboženství

Innosův kult

Sekobova farma už dlouho trpí. Nejenže právě Sekob, vůdce farmy, dluží peníze snad všem na Khorinisu, ale také zachází se svými pracovníky jako s otroky. Dále trpí pod rabováním domoobrany a žoldnéřů.

Sekobovou ženou je Rosi. Ale že by na to byla pyšná? Vůbec. Sama pracuje ze všech příslušníků něžného pohlaví na farmě nejvíc, a později dokonce uprchne. Prodává potřeby pro lov. S Rosi uprchne také její syn Till, rozmazlený chlapeček, který si nalhává, že každého zmlátí. Bronco je velkou přítěží pro farmu. Nejen že nepracuje, on také chce neprávem po příchozích peníze, tvrdíc, že pozemek je jeho. To většinu lidí odradí a jdou raději jinam. Broncovi v této činnosti zabrání až Bezejmenný. Balthazar je místním pastevcem už od nepaměti, a nyní má problém s Bengarem, který jeho ovce nechce pustit na svou pastvinu. To jsou asi všechny důležité osobnosti.

Jednoho dne se Sekobovi stalo něco strašného. Přišla pětičlenná skupinka pátračů a zabrala si celou farmu pro sebe, čekajíc na příchod Bezejmenného. A dočkali se, ovšem spíše smrti. Sekob má také uzavřenou dohodu s Xardasem, že nechá v jedné ze svých truhel uschovanou knihu Irdorathu. Na závěr nutno podotknout, že poblíž Sekobovy farmy má svou jeskyni Sagitta, bylinkářka a šarlatánka.

V síti Wikia

Náhodná Wiki