Fandom

Gothic Wiki

Rozvaliny kláštera

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

132.jpg

Rozvaliny kláštera

Historie Editovat

Staletí před stvořením bariéry, postavilo několik mnichů na severovýchodě kolonie klášter. Kvůli horskému terénu a velkému množství příšer byl špatně přístupný a mnichové zde mohli nerušeně studovat.

Obyvatelé kláštera byli věřícími v Adanose, používali především transformační magii. Několik takovýchto svitků můžete v rozvalinách kláštera najít i dnes.

Po pravdě, právě oni transformační magii vymysleli, a nyní je známá po celém světě. Žili zde osaměle, odříznuti od ostatních, což je asi důvod proč postavili klášter na vysokém útesu, který umožňuje přístup jen z jedné strany. Později mnichové z neznámých důvodů zemřeli a klášter se stal sídlem různých bestií.

Architektura Editovat

Klášter obsahoval dvě hlavní budovy, pravděpodobně s několika patry a vysokou věží. Nyní se zde nachází pouze troska věže, zdi a zbytek jedné budovy. V kaňonu pod mostem do kláštera byla zásobovací místnost, která se z většiny zachovala až do dněšních dnů. Aby mnichy nikdo nerušil, postavili vysokou železnou bránu, kterou lze otevřít jen zevnitř.

V síti Wikia

Náhodná Wiki