Fandom

Gothic Wiki

Rebelové

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Myrtanští rebelové za dob Skřetích válekEditovat

Rebelové, nebo-li vzbouřenci, se začali v Myrtaně objevovat za dob Velké skřetí války a jejich cílem bylo dobýt si zpět svobodu a svrhnou skřety v čele s Kanem. Pracovali v utajení a měli celkem čtyři základny; povstalecké tábory Reddock, Okaru a Nemoru. Čtvrtou pak bylo hlavní město Vengard, které však bylo obleženo a uzavřeno v magické bariéře. Postupně začali získávat další města; nejdříve Bezejmenný s posádkou Esmeraldy zorganizovali vzpouru otroků v Ardey, pak hrdina spolu s Philem a Wenzelem zmobilizoval otroky k povstání v Cape Dune, a hrdina pak spolu s tajnými rebely dobyl i Monteru, Trelis, jako pomoc Gornovi Gothu, Geldern, Silden i Faring. Rebelové tedy zvítězili. Za časů války prošli tvrdou zkouškou. Museli být ostražití na každém kroku, nesměli, v zájmu věci, nasazovat svůj život pro malichernosti a podobně. Na vrchu společnosti byli uprchlí paladinové, pod nimi pak rebelové válečníci a nakonec jen osvobození otroci, dřevorubci a podobní lidé, kteří byli vyhnáni ze svých domovů a nechtěli se podrobit skřetům. Měli roztroušené menší táborky poblíž měst, a oslabovali skřety drobnými výpady. Občas se mezi nimi objevil jeden dva mágové Ohně.

Rebelové na Jižních ostrovechEditovat

Když si Myrtana přivlastnila Jižní ostrovy, většině obyvatel se to nelíbilo. Stali se z nich rebelové a zosnovali vzpouru. Ethorn, pán ze Setarrifu a porazil Lorda Trontera v Bitvě v Krvavém údolí.

V síti Wikia

Náhodná Wiki