Fandom

Gothic Wiki

Rauter

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Jilvie
Rauter
Životopisné údaje
Cech

Bojovník

Hodnost

Vůdce cechu bojovníků

Národnost

Jižan

Lokace

Stewarské panství, Thorniara

Rauter byl vůdcem cechu bojovníků ze Stewarku. Rauter občas zaskočil do krčmy u Rozštěpené panny na korbel medoviny. Když společně se svými muži měli v panně každoroční mecheche, přitáhli k panně skřeti, vedení Thorusem. Zdálo se, že jen díky přítomnosti bojovníků se skřeti raději rozhodli odtáhnout dál. O několik let později, když vypukla válka s Myrtanou, uložil si rauter své osobní věci do Murdřiny zásbovací jeskyně. Zrovna v tu chvíli se na pobřeží vylodili žoldáci krvavé zmije. Rauter se jim se svými muži po boku Gorna a Diega postavil. Když bylo nebezpečí myrtanského útoku zažehnáno, rozhodl se Rauter vyzvednout své osobní věci a vyrazit do Krvavého údolí, aby se účastnil zdejší bitvy. Když viděl, že je po bitvě, vyrazil jako mnoho dalších do Thorniary, aby pomohl s bojem proti nemrtvým. Celou plavbu Rauter trpěl nevolnostmi, jak sám řekl, potřeboval stát na pevné zemi a bojovat. V Thorniaře objevil Rauter na starých mapách města cestu do hradu. Hlídal zde vinný sklep Diegova sídla.

V síti Wikia

Náhodná Wiki