FANDOM

587
Rauter
Životopisné údaje
Cech

Bojovník

Hodnost

Vůdce cechu bojovníků

Národnost

Jižan

Lokace

Stewarské panství, Thorniara

Rauter byl vůdcem cechu bojovníků ze Stewarku. Rauter občas zaskočil do krčmy u Rozštěpené panny na korbel medoviny. Když společně se svými muži měli v panně každoroční mecheche, přitáhli k panně skřeti, vedení Thorusem. Zdálo se, že jen díky přítomnosti bojovníků se skřeti raději rozhodli odtáhnout dál. O několik let později, když vypukla válka s Myrtanou, uložil si rauter své osobní věci do Murdřiny zásbovací jeskyně. Zrovna v tu chvíli se na pobřeží vylodili žoldáci krvavé zmije. Rauter se jim se svými muži po boku Gorna a Diega postavil. Když bylo nebezpečí myrtanského útoku zažehnáno, rozhodl se Rauter vyzvednout své osobní věci a vyrazit do Krvavého údolí, aby se účastnil zdejší bitvy. Když viděl, že je po bitvě, vyrazil jako mnoho dalších do Thorniary, aby pomohl s bojem proti nemrtvým. Celou plavbu Rauter trpěl nevolnostmi, jak sám řekl, potřeboval stát na pevné zemi a bojovat. V Thorniaře objevil Rauter na starých mapách města cestu do hradu. Hlídal zde vinný sklep Diegova sídla.

V síti Wikia

Náhodná Wiki