Fandom

Gothic Wiki

Palác v Mora Sul

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

720.jpg

Mora-sulský palác

Palác v Mora Sul je sídlem městské vlády, jedná se o jednu z nejmonumentálnějších staveb Varantu.

Popis paláce Editovat

721.jpg

Interiér paláce

Palác v Mora Sul býval sídlem těch nejmocnějších obchodníků Varantu a jako takový musel vypadat náležitě representativně. Je to vysoká kruhovitá stavba vidět na kilomentry daleko. Kopulovitá střecha paláce byla pozlacená a omítka nahoře byla zdobená krásnými reliéfy zobrazující lvy. Mezi reliéfy jsou umístěny kamenné hlavy, zobrazující záhadné nestvůry. Palác je zvenčí také zdoben množstvím vlajek. Zvenčí je palác také obestavěn mnoha domy, včetně několika cel pro otroky.

Interiér paláce sice tvoří jedna jediná místnost, o to velkolepěji však vypadá. Celá síň je zdobená mnoha vlajkami a prozářena mnoha vysokými okny. V místnosti pak stála Beliárova svatyně a trůn vládce města. Pro potřeby mágů zde byly alchymistické stoly a pulty s knihami. Kdysi zde sídlil mocný Gonzales, po něm zřejmě palác sloužil jako rezidence Diega, který zde nějaký čas vládnul. Nyní je palác pravděpodobně sídlem myrtanského místodržícího.

V síti Wikia

Náhodná Wiki