Fandom

Gothic Wiki

Palác v Ishtar

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

89.jpg

Ishtarský palác

Ishtarský palác je sice relativně malý, ale co mu chybí do rozlohy to dohání luxusní výbava paláce. Sídlo bývalého vládce Varantu Zubena totiž naskýtá pohled na nádheru a bohatství, které nikde jinde na jednom místě nenajdeme.

Exteriér Editovat

814.jpg

Palácové zahrady

815.jpg

Budovy mágů

Palácový komplex v Ishtaru je od zbytku města oddělen hradbou. Samotný palác se pak nachází ve středu a co je jistě zajímavé, je jeho interiér vytesán do skály. Po levé straně paláce se nachází zahrady, jedno z mála míst v okolí, oplývajích zelení. Je zde i vchod do rozsáhlých městských sklepení, které spojují palác z městem. Po pravé straně se pak nacházejí budovy sloužící pro temné mágy ve městě a také je zde Beliarova svatyně.

Interiér Editovat

Trůnní sál Editovat

811.jpg

Trůnní sál

Trůnní sál je první místností paláce. Je to rozlehlá místnost, se kterou se nemůže rovnat ani trůnní sál myrtanského krále ve Vengardu. Podlaha před trůnem, který stojí uprostřed je vyrobená z naleštěného mramoru. Tmavou místnost bez oken pak osvětlují zlaté podstavce, ze stále udržovaným ohněm. Celá místnost je také zdobená nádhernými pestrými baldachýny, z hashisinskými nápisy. Klenutý strop ve středu místnosti je podpírán sloupovím, které odděluje vedlejší lodě sálu, kde ve tmě střežili svého pána jeho bojovníci. Tyto postraní části jsou zdobeny štíty a vedou odtud dva vchody do zadních částí paláce. Za vlády Zubena byli v místnosti chováni ochočení lvi, kteří patřili k dalším unikátním věcem paláce.

Harém Editovat

812.jpg

Harém

816.jpg

Harém z druhé strany

Místnost za trůnním sálem sloužila zřejmě jako harém městského vládce. Byla to přepychová místnost s naleštěným mramorem a snad i pozlacenými stěnami. Uprostřed, pod mnoha baldachýny, se nacházel malý bazének, sloužící k osvěžení. Po místnosti byly rozházeny stolky s drahým zlatým nádobím, pohodlné poddušky a lože. Chybět nesměly ani vodní dýmky. Místnost byla plná otrokyň, které tančily pro pobavení vládce a byly pečlivě hlídány stráží, rozmístěnou v rozích místnosti. Za haramémem se nacházela poslední místnost - Vládcova komnata.

Zubenova komnata Editovat

813.jpg

Zubenova komnata

Poslední místnost paláce sloužila pravděpodobně jako komnata vládce města. Oproti předchozím místnostem byla menší a střízlivěji vybavená. Podlaha byla opět z naleštěného mramoru, stěny i strop zde byly nyní již beze vších pochybností pozlacené a na stropě byl zavěšen zelený baldachýn. Na proti vchodu bylo položeno vládcovo lože a několik pohodlných podušek. Na podlaze pak ležel drahý koberec rudé barvy. Místnost byla také vabevená několika hrozivými sochami, které pravděpodobně ztotožňovaly Beliarovy stvůry. V místnosti bylo i několik pultů s knihami, které vprávěly o rannných dějinách Varantu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki