Fandom

Gothic Wiki

Palác na Zámku nad Stříbrným jezerem

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

490.jpg

Hradní palác

Palác na Zámku nad Stříbrným jezerem, byl sídlem zdejšího barona a poskytoval ubytování i obyvatelům hradu.

Přízemí Editovat

Vstupní síň Editovat

568.jpg

Vstupní síň

Vstupní síň byla na poměry zámku docela velkou kamenou místností nacházející se v přízemí. Vstoupilo se do ní hlavním vchodem paláce a vedlo odtud schodiště do patra a také dveře do zámeckého archivu a ubytoven vojáků. Jedinou ozdobu síně tvořila Innosova socha a několik štítů přibitých na zdi.

Zámecký archiv Editovat

569.jpg

Archiv na hradě

Proslulý archiv se nacházel v malém sklepení hradu. Vstupovalo se do něj vchodem po pravé straně Vstupní síně. Byla to pravděpodobně nejvzácnější místnost na hradě, prý byla mnohem starší než hrad vystavěný za krále Rhobara II. V archivu se nacházelo několik polic s prastarými knihami a svitky. Byla zde uložena i antická mapa Argaanu. Do archivu byl dovolen vstup pouze s výslovným souhlasem místního barona.

Ubytovna vojáků Editovat

570.jpg

Ubytovna

Ubytovna vojáků byla malá místnost v přízemí hradu, do které se vstupovalo vchodem po levé straně Vstupní síně. Z místnosti vedlo schodiště do patra, kde se nacházela bývalá ložnice barona. Ubytovna byla plná lůžek a slámníků. Za zmínku stojí, že po boku svých vojáků zde spával i pán hradu Lord Gawaan, který byl dokonce bratrem krále Ethorna.

Patro Editovat

Velký sál Editovat

571.jpg

Velký sál

Velký sál byl největší místností hradu, který zabíral skoro celé patro. Vedlo sem schodiště ze Vstupní síně. Po levé straně se nacházely dveře do staré dnes již opuštěné ložnice barona. Zatímco vpravo se nacházely dveře do starých nepřístupných místností. Velký sál sloužil zřejmě jako jídelna a pracovna barona zároveň. Byla to útulná místnost s krbem. Uprostřed síně byly postaveny stoly s baronovou židlí v čele. Na podlaze bylo několik ledabyle rozházených kožešin a stěny byly zdobeny štíty. Kolem stěn byly pak rozestavěny lavice a přímo naproti krbu bylo uprostřed stěny nádherné velké okno.

Stará ložnice Editovat

572.jpg

Stará ložnice pána hradu

Ložnice, která se nacházela po levé straně hradu, byla před dlouhými lety místností, kde spával samotný myrtanský místodržící lord Tronter. Po vyhnání myrtanských byla však ložnice opuštěna a současný baron spává v místnosti vojáků, která se nachází přímo pod ložnicí. Místní kastelán dal přenést všechen starý nábytek do kulaté zastřešené věže, které se říkalo hláska. Dnes se zde nachází pouze několik starých kusů nábyku.

Opuštěné místnosti Editovat

Po levé straně hradu se nacházely opuštěné místnosti hradu. Lord Tronter, poslední myrtanský místodržící ukryl klíč od místností v jiné části hradu. Nechtěl totiž, aby argaanští svou přítomností pošpinili část hradu, kde daroval své milé první polibek. Do těchto částí hradu se mohl dostat jen ten, kdo našel Tronterův klíč.

V síti Wikia

Náhodná Wiki