Fandom

Gothic Wiki

Příběh G2

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Příběh hry Gothic IIEditovat

První kapitola- Nová hrozbaEditovat

Po dobrodružství prožitém v Kolonii se Bezejmenný vrací na ostrov. Ještě o tom neví, ale čeká ho mnoho nesnází a překážek, daleko strastiplnějších než v Kolonii. Nekromant Xardas se mu zmíní o nové hrozbě- dracích. Tyto doposud nepoznaná, snad bájná stvoření se poslal sám bůh temnoty, Beliar, aby zničila veškeré lidstvo. To hrdina samozřejmě nemůže dopustit- poradí se tedy s Xardasem, jak dál. Dozví se o mocném amuletu,zvaném Innosovo oko, bez něhož nemůže draka porazit ani ten nejstatečnější bojovník. Mají ho mít paladinové, Innosovi bojovníci, sídlící ve městě Khorinis. Hrdina se tedy vydá do města. Ale je tu problém- nejdříve se musí dostat do Horní části města. Poté, co se přidá k jedné z gild, se mu té možnosti dostane. Když Bezejmenný zpraví Hagena, vůdce paladinů o dracích, začne se hlava města smát na celé kolo. Jestli má vydat Innosovo oko, potřebuje prý jasný důkaz o existenci těchto nestvůr.

Druhá kapitola- Návrat do kolonieEditovat

A tak se náš hrdina vydává do Hornického údolí. S hrůzou zjišťuje, že Starý tábor, kdysi tak vznešený a impozantní, je už jen zřícenina. Celý vnější okruh byl rozdrcen draky a stále se v něm pohybují skřeti, obléhající město. Pouze hrad zůstal zatím neponičený. Hrdina se od jistého Jergana dozví, že paladinové se usídlili právě tam. Na Jerganovu radu tak prokličkuje mezi skřety a na hrad se dostane po starém beranidle, které je pevně zapříčeno do hradeb. Po chvíli vyptávání hlídkujícího rytíře se Bezejmenný vydá za velitelem celé posádky v Hornickém údolí, ctihodným paladinem Garondem. Ten se sice raduje z nového příchozího, ale nehodlá vydat důkaz o existenci draků jen tak. Pošle hrdinu zjistit, jak jde dobývání rudy ve všech třech táborech rozmístěných po Kolonii. To není velký problém, Bezejmenný všechny tři tábory vyhledá a taky se setká se svým starým známým, Diegem. Stav vytěžené rudy činí dohromady pouhých mizerných pět beden. No co, Garond je teď povinen vydat důkaz. A též tak učiní.

Třetí kapitola- Innosovo okoEditovat

Hrdina se tedy vrací na Khorinis a předá Hagenovi důkaz o existenci draků. Ten ho pošle za mágy ohně, do kláštera. Když sem Bezejmenný dojde, Pyrokar, vrchní představený, vypadá mizerně. Innosovo oko bylo ukradeno. A aby toho nebylo málo, tajemní muži v černých róbách se teď potulují po celém Khorinidu. Hrdina vyslechne, že oko ukradl jistý novic Pedro. Honička tedy začíná. Bezejmenný se po stopách dostane až k jakémusi kamennému kruhu. Napadne ho zde čtveřice oněch mužů v černých róbách, pátračů. Avšak budou poraženi a hrdina s okem upaluje do kláštera. Když se Pyrokar dozví, kde amulet byl, zděsí se. Pátrači totiž znesvětili kruh slunce, nejsvětější místo ohně. A oko bylo zničeno. Obroučka zlomená a kámen matný, nevyzařující žádnou moc. S tím by si věděl rady jen mág vody Vatras. Ten bez námitek svolí, že pomůže, ale potřebuje k tomu tři stébla trávy z bažin a opravenou obroučku. O tu se postará kovář Bennet. U kruhu slunce už na hrdinu, s opraveným okem a třemi bylinkami trávy z bažin, čekají Pyrokar, Vatras a Xardas. Rituál proběhne bez problému a oko znovu nabyde ztracenou moc.

Čtvrtá kapitola- Lov drakůEditovat

Hrdina se vydává na lov draků. Proběhne průsmykem do Hornického údolí a narazí na skupinku drakobijců. Pak po beranidle vyběhne na hrad a promluví si s Garondem. Ten ho pošle za Parcivalem, který se zmíní o obrovské bažině poblíž hradu, která se vytvořila doslova "ve vteřině". Bezejmenný se tam vydává a potká dva známé drrakobijce- Ciphera a Roda. Ti mu přislíbí pomoc a společně se ještěrany probijí až ke Drakovi. Hrdina si nasadí oko, promluví s drakem a zabije ho. Vyřízne srdce a vydává se zpět na hrad.Teď Parcival řekne o draku Ohnivém, pak Kamenném a nakonec o Ledovém. Hrdina je všechny pobije a vrací se na hrad. Jeden z draků se zmínil o svém pánu, ukrývajícím se kdesi na Irdorathu.

Pátá kapitola- OdjezdEditovat

Hrdina se vydává oznámit úspěch Xardasovi, ale zjišťuje, že mág zmizel a zanechal pouze vzkaz, aby se vydal do kláštera ohnivých mágů. Hrdina se tam vydá a otevře knihu Irdorhatské síně. Objeví klíč a zmínku o tajných chodbách kláštera. Nakonec dveře otevře tajnou pákou a dostává se do jakési knihovny. Najde zvláštní námořní mapu, kde je Irdorath vyznačen...

Šestá kapitola- Síně IrdorathuEditovat

Získá paladinskou loď Esmeraldu a vydává se na Irdorath. Zde zabije další dva draky- nemrtvého a ohnivého. Právě při zabití nemrtvého se objeví Xardas a odhodí hrdinu. Vezme si drakovu moc a Bezejmenný se vrací na loď.

V síti Wikia

Náhodná Wiki