Fandom

Gothic Wiki

Pátrači

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Pátrač.jpg

Pátrači se strategicky rozmístili po Khorinisu

Jak vznikli pátračiEditovat

Pátrači jsou bývalí obyvatelé Tábora v bažinách, a tudíž věřili ve Spáče. Když byl tento arcidémon poražen, vykřikl poslední slova - mocné kouzlo. Znělo: "Přijďte!" A všechny temné bytosti přišli. Tito templáři a novicové sice nebyli zlí, ale byli na Spáče tak silně duchovně napojeni, že přišli také. Stali se přisluhovači Beliara. Oblékli černé roucho a znetvořili si obličej. Jejich hlas nabyl na hloubce a stal se děsivým.

Úkol zničit BezejmennéhoEditovat

Když se Beliar dozvěděl o nové hrozbě - o Bezejmenném, rozhodl se k jeho zničení použít právě pátrače. Ti se strategicky rozmístili po Khorinisu a jednoduše číhali. Noci většina z nich trávila v Dexterově táboře, kde uzavřela dohodu s bandity. Neví se, kolik jich Bezejmenný zabil, ale oni jeho nikdy. Pátrači také znepříjemnili situaci ukradením Innosova oka. Zatemnili mysl ohnivému novici Pedrovi a donutili ho amulet ukradnout. Pak Oko vzali a znesvětili u Kruhu Slunce. Bezejmenný je však zabil a s Vatrasovou pomocí moc amuletu obnovil. Pátrači si však stále nedali pokoj. Jali se znovu číhat na příležitost zničit nepřítele. V jejich úkolu však selhali, Bezejmenný zabil všechny draky a ani na Irdorathu, kde se s pátrači znovu setkal, nebyli úspěšní. Tím skončili.

BojEditovat

Pátrači k boji používali magii. Jejich kouzla zahrnovala runy malá ohnivá bouře, Ohnivá koule, Ohnivý déšť a Pláč mrtvých. Byli to tedy opravdu mocní protivníci.

V síti Wikia

Náhodná Wiki