Fandom

Gothic Wiki

Onar

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Více o Onarovi a jeho farmě čtěte zde.

Onar.jpg
Onar
Životopisné údaje
Cech

Farmář

Hodnost

Velkostatkář

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Onarova farma

Onar byl velkostatkářem na ostrově Khorinis. Zdědil svou farmu po svém otci, ten po svém, a ten po svém, takže byla velmi pravděpodobně nejstarší na ostrově. Proto ho pranic netěšilo, když domoobrana začala podnikat výpravy, na nichž obcházela farmy a brala si co chtěla. Nehodlal se nechat takhle utlačovat a najal si žoldnéře na ochranu. Okamžitě zaplavili farmu a vytvořili velmi silného protivníka městu. Onar si podmanil i Sekobovu a Bengarovu farmu, takže se Lord Hagen, hlava města, musel smířit s malou dodávkou potravin a byl tak odkázán na farmu Lobartovu a Akilovu, které ležely přímo u města. I sem však občas žoldáci zašli. Onar mezitím v klidu žil na svém statku a o rolníky se příliš nestaral. Občas přijmul nového žoldnéře, ale to bylo asi tak všechno. Jeho ženou byla Maria, milá žena, která ho však uměla pořádně srovnat do latě. Měli spolu dceru Elenu a žili šťastně. Jednou jim Bezejmenný přinesl zlatý talíř s jejich monogramy, za což byl bohatě odměněn. Onar byl také vášnivým sběratelem cenností a celý jeho dům byl narvaný loveckými trofejemi a starožitnostmi. Když se vytvořil cech drakobijců, Onar byl pořádně popuzen. Odmítal dávat těmto mužům žold a vyhnal je z farmy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki