Fandom

Gothic Wiki

Okara

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Okara.jpg
Okara
Informace o lokaci
Země

Myrtanské království

Poloha

Středozemní oblast

Počet obyvatel

15-20 G3)

Počet čtvrtí

-

Náboženství

Innosův kult

Řeka

-

Popis a historie Editovat

Okara byla největším povstaleckým střediskem v celém středozemí. Byla založena paladinem Rolandem, který po prohrané bitvě o Gothu uprchl s pár vojáky do lesa, až narazil na opuštěný železný důl, kterým Okara byla před jeho příchodem. Po osídlení rebely byla opět objevena ložiska železné rudy a rebelové ji začli těžit. Hlavním úkolem rebelů bylo osvobození druhého největšího města v Myrtaně - Montery. Okara se ale potýkala s obrovským nedostatkem lidí. Do Okary bylo obtížné se dostat, kvůli její vzdálenosti od měst a hlavně kvůli nebezpečnému okolí které obývali různí predátoři. Stav obyvatel Okary se trochu zvedl, když do ní Bezejmenný dovedl různé lidi z okolí. Například otroka Rufuse, válečníka Randalla, dvojici lovců Candelu a Frasera atd. Okara měla dříve více obyvatel, mezi něž patřil chvíli i Gorn. Jenže bezmála čtvrtina tehdejších obyvatel Okary se vydala na Rolandův rozkaz do Gothy, někdejší hlavní pevnosti paladinů, nyní obývané nemrtvými a hrozivým démonem. Právě v této skupině byl Gorn, ktrerý u sebe nevědomky měl jeden z Adanosových artefaktů - Prsten Života. Gorn jediný ze skupiny rebelů přežil. Všichni ostatní padli rukou přesily nemrtvých, jimiž se po své smrti staly, a zdánlivě nesmrtelného démona. Gorn při úprku prsten ztratil a našel ho právě démon, který si jej ponechal. Později byl jako ostatní nemrtví zabit Bezejmenným a Gornem. Rebelové v Gothe hledali jednu věc - Teleport do Vengardu, kam se jinak než oním teleportem kvůli magické bariéře nedalo dostat. Ten nakonec našel právě Bezejmenný a dostal se ke králi. Později informoval Rolanda o stavu ve Vengardu. Po odchodu Bezejmenného s Xardasem do neznámé země rebelové Okaru opustili. Nastěhovali se tam goblini a jiné nestvůry. Také tam později sídlil mág vody, který pomohl Bezejmennému. Právě v Okaře kvůli vodnímu mágovi byl Bezejmenným zabit vůdce skřetů - Kan.

V síti Wikia

Náhodná Wiki