Fandom

Gothic Wiki

Obléhání Setarrifu

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Předcházející:

Nepokoje v Thorniaře

Obléhání Setarrifu
484.jpg
Konflikt:

Myrtansko-Argaanská válka

Kdy:
  • 1010 po vyvolání Spáče
Místo:

Setarrif, východ Argaanu

Výsledek:

Zatím neznámý

Strany

Rhobar banner2.jpg Myrtanské království

Arganskyznak.jpg Argaanské království
Skřetí znak.jpgSkřeti

Velitelé
Síla
Ztráty

4 lodě

Neznámy

  [Zdroj]

Obléhání Setarrifu bylo jednou z bitev Myrtansko-argaanské války. Bylo jasné, že pokud nebudou toto město a jeho král pokořeni, Jižní ostrovy se nikdy nestanou provincií Myrtany.

Proti Setarrifu byl vyslán nejschopnější myrtanský generál Lee, který už vyhrál nejednu bitvu. Zatímco obrany se chopil král Ethorn VI. osobně. Zatímco byl Setarrif obležen, král vyslal svého bratra lorda Gawaana, aby se chopil obrany na západě ostrova. Král byl podle všeho naprosto odříznut od zbytku svého království a jeho moc se skutečně vztahovala jen na samotné královské město. Nakonec bylo proti městu vysláno i deset myrtanských lodí. Lidé na ostrově se domnívali, že pokud se myrtanským podaří vylodit na jihu města, tak poté celá obrana padne. Král byl však varován Diegem. Podle Diega král přesně věděl jak své město ubránit.

562.jpg

Trosky myrtanských lodí na jih od města

Diego se nemýlil. Král Ethorn vyslal na pláž na jihu od města svého dvorního mága a jeho učedníky. Když se přiblížilo loďstvo Myrtany, vyvolali bouři, která zničila jejich lodě. Trosky lodí se rozbily o útesy.

Zdroje Editovat

  • Rozštěpená panna - č.14 - Dobrovolníci II
  • Rozštěpená panna - č.15 - Na dluh

V síti Wikia

Náhodná Wiki