Fandom

Gothic Wiki

Nordmařané

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

103.jpg

Typický oděv Nordmařana

Více o Nordmaru čtěte zde.

Nordmařané jsou obyvateli nejsevernější země kontinentu, Nordmaru. Jsou typičtí těžkými zbraněmi a teplou, pevnou plátovou zbrojí.

Nordmařané bývají neprávem označováni za barbary. Je to velice kultivovaný národ a právě z Nordmaru pocházejí ti nejlepší lovci, kováři a válečníci světa. Museli si přivyknout na ledové podmínky Nordmaru a podle toho vypadají jejich vesnice, kde jsou domy izolované a Nordmařané samotní chodí neustále nabaleni do kožených oděvů a zbrojí, nehledě pak na jejich obrovské boty. Jejich národ je starý přibližně tisíc let a první z nich byli proští lovci obývající drobné osady. Postupně se kultivovali, až začali věřit v Innose a Rhobar zde nechal vystavět klášter. Začali zde vznikat mágové Ohně a osady se rozrůstaly. Nordmařané žili v míru, někteří si dokonce ochočili vlky; pak se však objevili skřeti a zaútočili na lid. Najednou se v Nordmařanech cosi vzedmulo a stali se z nich válečníci. Neústupně bránili svá města, nyní už klany, a do boje zapojili dokonce i ženy. A uspěli; za pomoci Bezejmenného se jim podařilo skřety z Nordmaru vyhnat. Teď žijí opět v míru a zdokonalují se ve svých řemeslech. Právě z Nordmaru pocházejí ti nejlepší lovci, kováři a válečníci světa.

V síti Wikia

Náhodná Wiki