Fandom

Gothic Wiki

Nomádi

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Nomádi jsou národ žijící ve Varantu, a uctívají boha středu Adana.

HistorieEditovat

Onatas.jpeg

Typický nomád

Nomádi jsou pravděpodobně potomky Prastarých. Obývají téměř celý Varant , uctívají Adana a patří k nim mágové Vody. Vyznačují se nošením rouch. Po zatopení Varantu se nomádi stali vládci pouště, ne však na dlouho. Nezažili dlouhý mír a spokojenost jako jejich předci, protože byli napadeni dobyvačnými hashisiny v čele se Zubenem a donuceni skrývat se v nehostinné poušti. To však odmítli a vytvořili odboj. Několik velitelů rozmístilo své jednotky po Varantu poblíž osad a snažili se získat rodnou zemi zpět partizánským způsobem, tedy přepadáním menších skupinek a drobnými výpady. Také se zaměřili na chrám v Al Shedim, kde se nacházelo pradávné Adanovo roucho. Kdyby totiž tento magický artefakt padl do rukou hashisinů nebo skřetů, byl by to pro Nomády konec. Později se do Varantu dostali mágové Vody, v čele se Saturasem a Vatrasem, a hlavně Bezejmenný.Nomádi zde pravděpodobně stále jsou.

KulturaEditovat

Nomády bychom mohli považovat za celkově nejmoudřejší národ. Nemohou za to jen mágové Vody. Celkově je to velmi kultivovaný národ, ač je Bezejmenný potkal spíše jako bandity. Oblékají roucha, někdy vyztužená pro ochranu. Bojují všemi různými způsoby a v jejich řadách bychom našli i druidy.

Související článkyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki