FANDOM

Ningal
Ningal
Životopisné údaje
Cech

Temný mág

Hodnost

Velmistr temné magie

Národnost

Hashisin

Lokace

Mora Sul (G3), Tooshoo, Thorniara (A:G4)

Ningal byl mocným temným mágem, který pocházel z Varantu. Na Argaanu se stal velmistrem temné magie.

Životopis Editovat

Život ve Varantu Editovat

Ningal pocházel z Varantu, narodil se jaho příslušník kmene Hashisinů, který uctíval Beliara. Ningal se stal černým mágem a dosáhl tak velké pozice, že se stal zástupcem samotného vládce Varantu, Zubena v Mora Sul. V Mora Sul se stal Ningal nejvyšším rádcem zdejšího vládce Gonzalese. Ningal byl velmi mocným mágem, který měl dobré kontakty s ostatními temnými mágy. Proslýchá se, že s Mora Sul později uprchnul společně s mágem Vody, Merdarionem. Možná uprchli, v době, kdy město obsadil Rhobar III.

Na Argaanu Editovat

Oba mágové našli útočiště v Tooshu, v tzv. Stromě vědění. Společně s Miltenem pak uskutečnili určitou revoluci v dějinách magie. V Tooshu totiž došlo k naprosto nevídané situaci a sice ke spolupráci všech mágů, ať již sloužili jakémukoliv bohu. Když byla Thorniara napadena nemrtvými, vydal se Ningal společně s ostatními velmistry do města, aby pomohli s obranou města. Ningal s pomocí hrdiny aktivoval obelisky v chudinské čtvrti, čímž jí zabezpečil mocnou magickou ochranu, nemrtví se totiž obeliskům pohlcující černou magii vyhábali. Nakonec Ninagl pomáhal i se svržením magické bariéry kolem Innosova chrámu, aby mohl hrdina získat Spáčův amulet.

V síti Wikia

Náhodná Wiki