Fandom

Gothic Wiki

Nemora

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Nemorashora.jpg
Nemora
Informace o lokaci
Země

Myrtanské království

Poloha

Poblíž Trelis

Status

Tábor, důl

Správce města

Russel (G3)

Počet obyvatel

cca 25 (G3)

Náboženství

Innosův kult

HistorieEditovat

Nemora byla pravděpodobně vybudována už za vlády Rhobara I. jako železný důl. Nachází se nedaleko Trelis, naproti chrámu prastarých. Provoz se ale nedlouho po vytvoření zastavil a Nemora zůstala opuštěna. Obydleli ji až později rebelové v čele s Russelem. Nemora jim poskytovala obrovskou strategickou výhodu, leží totiž hned vedle hranic Myrtany s Varantem a rebelové tak mohli napadat hashisinské karavany a navíc je skvěle skryta na velikém kopci. Když skončila Velká skřetí válka, Nemora byla opět opuštěna.

Popis tábora a obyvateléEditovat

Jižní přístupová cesta.jpg

Jižní přístupová cesta

Nemora byla za obydlení rebely rozdělena na dvě části, horní a dolní, a vedly do ní dvě přístupové cesty-jedna z jihu a jedna ze severu. Jednotlivé šachty pak sloužily jako obytné části a jeskyně v dolní části ukrývala skladiště a malou alchymistickou dílnu. Nedaleko tábora se také nacházely podivné kostry patřící pravděpodobně dinosaurům a jinde se nevyskytující rostlinka herbaceous lobelia. Nemoru vedl Russel, dalšími významnými osobnostmi byli paladin Karlen a mág Ohně Treslott, alchymista. Správcem skladiště byl Hengley a severní přístupovou cestu hlídal Rendell. Také zde pobývali pocestní bojovníci Tyler a Finley.

Související článkyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki