Fandom

Gothic Wiki

Nefarius

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Nefarius.jpg
Nefarius
Životopisné údaje
Cech

Mág Vody

Národnost

Nomád

Lokace

Nový tábor (G1), Jharkendar (G2), Hrobka Haran Hoa(G3)

Nefarius pocházel z Varantu a byl to Nomád. Věrně uctíval Adana a když dospěl, dostalo se mu té cti, že mohl používat Adanovu magii; stal se mágem Vody.

Nefarius v KoloniiEditovat

Nakonec ho i se všemi zbylými mágy (až na Vatrase) král Myrtany Rhobar II. požádal, aby ve spolupráci s mágy Ohně vytvořil magickou bariéru nad Hornickým údolím. Proces probíhal poměrně hladce, ale pak jakýsi neznámý zdroj magie rozšířil bariéru do neplánovaných rozměrů a uzavřel v ní i mágy. Nezbývalo jim tedy, než zde žít a vymyslet plán jak jí prolomit. Xardas, mág, který proces vztyčení bariéry vedl, se hned po neúspěchu odebral do skřetí země a hledal pomoc v knihách a u Beliára. Ale Saturas, hlava mágů Vody, vymyslel jiný plán. Šlo by o to, že by se nashromáždilo dostatečné množství magické rudy a následně by se vyhodila do povětří pomocí magických ohnisek, které bariéru postavily, čímž by i ona sama spadla. Nefarius tento plán podporoval a spolu s mágy Vody a několika dalšími muži se odebral založit Nový tábor. Zde pak vzniknul spolek žoldáků v čele s Leeem, kterým mágové platili žold za ochranu rudy a Svobodného dolu, kde se těžila. Nefarius moc nepracoval, kromě zdokonalování se v magii pouze rozhodoval, kdo se k mágům přidá. Když bezejmenný vysál energii z rudné haldy, Nefarius se ho pravděpodobně pokusil zastavit. Bylo štěstí, že se mu to nepovedlo, protože teprv hrdina pak popřel teorii mágů Vody tím, že bariéru strhl pomocí Urizielu, kterým zabil Spáče, čímž bariéru zničil.

Objevení JharkendaruEditovat

Nefarius s mágy Vody se pak vydali na průzkumy ostrova Khorinis, a našli podivnou starou pyramidu, nejspíš pozůstatek po prastarých. Mágové se rozhodli ji prozkoumat a Nefarius dostal za úkol přijít na kloub několikayardovému kamennému portálu, který pravděpodobně vedl do dosud nezmapované části Khorinisu. Dlouho si s tím lámal hlavu, ale potom přišel na to, že portál aktivují čtyři staré ornamenty, které se do něj vloží. Jeden mněl v držení Lares, člen kruhu Vody, spolku ochraňujícího mágy, další tři Nefarius poslal najít bezejmenného, který se mezitím objevil. Hrdina všechny našel a donesl. Nefarius pak připravil pradávný obřad, který teleport aktivoval. Rituál se zdařil a všichni i s bezejmenným se skutečně ocitli v neznámé zemi- v Jharkendaru. Sice se vyskytly potíže, které Nefariuse znepokojovaly, hrdina v portálu "uvízl" a dva dny se neobjevil, pak se však do Jharkendaru dostal rovněž. Jinak Nefarius v klidu studoval a příliš se neznepokojoval právě probíhajícími problémy s Beliarovým drápem a Ravenem. Později však jeho poznání přerušil nenadálý příchod útočných skřetů. Naštěstí se stihl i s ostatními mágy pomocí magických ohnisek, které jim zbyly ještě z Kolonie, teleportovat zpět do rodného Varantu.

Průzkum prastaré legendyEditovat

Protože Nefarius přišel o zdroje poznatků z Jharkendaru, vydal se hledat jinou záhadu. Jako vhodnou se ukázala hrobka pradávného nomádského válečníka Haran Hoa, ležící na půl cesty mezi Ishtarem a Bragou, v Zeleném údolí. Požádal proto několik nomádů a uprchlých hashisinských otroků, aby šli s ním. Poblíž hrobky vystavěli tábor, ale dovnitř se Nefarius neodvážil. To až s příchodem bezejmenného. Nakonec se ukázalo, že v hrobce je skutečně několik prastarých relikvií, a jediné nebezpečí představoala několikačlenná skupinka důlních červů. Nefarius zde pak už pravděpodobně zůstal.

V síti Wikia

Náhodná Wiki