Fandom

Gothic Wiki

Myrtanské moře

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

238.jpg

Pohled na moře z Myrtanského pobřeží

Myrtanské moře je mírně zavádějcí název, ve skutečnosti se jedná o rozsáhlý oceán. Myrtanské moře bylo významné pro obchod, tvořilo křižovatku obchodních cest mezi kontinentem a jednotlivými ostrovy.

Země a města Editovat

Myrtanské moře zaujímá ohromující rozlohu. Na západě k němu přiléhá kontinent, zvaný Midland. Zde k moři přiléhají hned tři země Myrtana, Varant a Nordmar. Čtvrtým významným státem je ostrovní království Argaan, jeden s ostrovů Jižního souostroví. Proto se často říká, že král Rhobar II. sjednotil čtyři království kolem Myrtanského moře. Mimoto se zde nachází mnoho ostrovů, z nichž nejdůležitějším je bezpochyby Ostrov Khorinis.

Na pobřeží těchto zemí leží důležitá prístavní střediska, nejdůležitější jsou Vengard a Khorinis, dále to byly Ardea, Cape Dune, Trelis, Lago, Bakaresh a Mora Sul.

Přítoky a zálivy Editovat

Do Myrtanského moře ústí několik významných řek, nejdůležitějšími jsou myrtanské řeky Sildenská a Faringská. Nejvýznamnějším zálivem oceánu byl Varantský záliv, který tvořil přírodní hranici mezi Myrtanou a Varantem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki