Fandom

Gothic Wiki

Melog

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Melog
Melog
Životopisné údaje
Hodnost

Skřetí šaman

Národnost

Skřet

Lokace

Skřetí les, Jeskyně skřetů u Stříbrného jezera

Melog byl skřetím šamenem od Stříbrného jezera. Byl bezpochyby nejchytřejší mezi zdejšími hloupými skřety. Plyně ovládal lidský jazyk, kterému se naučil díky obchodu z lidmi. Melog žil v jeskyni skřetů, kde byl velmi vážený. Později však zavítal mezi stříbrovodské skřety Erhag a jeho válečníci. Když slavil starý skřetí náčelník Morrigh svátek, vyzval jej Erhag na souboj, který se mohl uskutečnit jednou za rok. V souboji Erhag starého náčelníka zabil a stal se novým náčelníkem. Morrighův syn Irrigh se chtěl Erhagovi pomstít, avšak útok na nového náčelníka byl po několik dalších měsíců tabu. Proto Melog Irrigha praštil, přehodil si ho přes rameno a uprchl s ním do Skřetího lesa na jihu Stříbrovodského panství. Zde Melog žil pokojným životem v chatrči a dokonce zde hostil svého přítele Lestera, který se nemohl díky závalu průsmyku vrátit do Toosha. Nakonec Melog pomohl hrdinovi, aby se dostal k Erhagovi. Řekl hrdinovi, aby vyzval Erhaga k boji jménem Irrigha a vzal si Irrighův amulet. Když byl Erhag hrdinou skutečně zabit, vrátil se Melog zpět do jeskyně a Irrigh se stal novým náčelníkem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki