Fandom

Gothic Wiki

Lovci

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Aligátor Jack.jpg

Lovce najdeme ve všech vrstvách

Lovci, jak už je z názvu jasné, loví. A vyskytují se všude, kde je dostatek lovné zvěře. Najdeme je ve všech vrstvách - ať už mezi piráty, paladiny nebo třeba skřety.

Lov, odvěká vášeňEditovat

Většina lovců loví pro obživu a právě podle toho se také zaměřují na zvířata hodně masitá. Najde se však i spousta takových, kteří lovem vydělávají. Ti pak vyhledávají stínové šelmy, kance a jiná zvířata, ze kterých získávají lovecké trofeje. A nemálo lidí také loví pro zábavu, pro potěšení, pro to, aby si dokazovali svou sílu. Lov je prostě vášeň.

Význam lovcůEditovat

Lovci jsou pro každou usedlejší komunitu více než prospěšní. Zajišťují totiž potravu, obstarávají bezpečí před divou zvěří a často také vydělávají peníze. Není proto divu, že je většina lovců ctěná a respektovaná. Existují však i tací, kteří loví sami za sebe a žijí v divočině. Zářným příkladem je třeba lovec Dragomir.

Výbava a výstrojEditovat

Kožená zbroj.jpg

Kožená zbroj, hojně používaná na Khorinidu

Ne všichni, ale většina lovců preferuje spíše lehčí zbroje, krátké meče, které nebrání v mrštnosti, a luky, jako zbraň na dálku. Zvláště pak na Khorinidu není k nalezení skoro žádný lovec, nebojující právě podle těchto měřítek. Zdejší typická zbroj lovců je takzvaná kožená zbroj nebo banditský oblek. V Nordmaru se pak najde více lovců bojujících v těžších zbrojích a s mohutnějšími meči, ale to je zapříčiněno spíše chladným podnebím a tím pádem také hustší a tvrdší kůží zvířat.

Oblíbené kořistiEditovat

Lovcům na Khorinidu a nejenom zde nejvíce podléhají vlci, číhavci, chňapavci a podobná stvoření s cennou kůží. Pro maso se pak hodně loví jeleni, mrchožrouti, krysokrti a mnoho dalších. Velkou výzvou jsou dračí chňapavci, trollové a obzvláště pak černý troll. Nesmíme však opomenout žravou štěnici!

Jiná kapitola, lovci otrokůEditovat

Pro většinu lidí jsou lovci otroků hanební zločinci, jiní s nimi obchodují. Tito lovci, původem převážně hashishiné, se toulají po Myrtaně a loví pro skřety různé osamocené dřevorubce, žebráky a podobnou snadnou kořist. Dostávají za to pak i náležitě zaplaceno.

Lovci odměnEditovat

Lovci odměn jsou nájemní vrazi, lupiči, poslové, zkrátka lidé, kteří se nechají najímat na různé úkoly, převážně pak vraždy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki