Fandom

Gothic Wiki

Lord Tronter

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Lord Tronter byl vysoce postavený paladin, který byl jmenován králem Rhobarem II. správcem Jižních Ostrovů.

Za Myrtanské nadvlády docházelo často k povstáním na ostrovech. Bylo svedeno mnoho bitev mezi okupanty a rebely, vedených Ethornem ze Setarrifu. Dokud vládnul král Rhobar II. byla většina posvtání potlačena, protože Myrtanská říše byla velmi mocná a posílala na ostrovy posily. Nicméně po Rhobarově smrti se říše rozpadla a Myrtana samotná byla roztrhána na spoustu malých městských států. Trvalo celé dva roky, než se vlády ujal Rhobar III. Mezitím musel Tronter jednat na vlastní pěst a stal se suverením vládcem ostrovů ve jménu Myrtany. Avšak nyní přišla příhodná chvíle pro Ethorna, ten totiž nyní mohl vystoupit bez obav proti Tronterovi, který nemohl očekávat žádných posil ze strany Myrtany. V bitvě v Krvavém údolí porazil Ethorn Trontera a jeho paladiny. Tronter a všichni vysoce postavění členové Myrtanské nadvlády se stali válečnou kořistí vítěze. Zatím nevíme, jestli Tronter stále žije.

Předchůdce:
Rhobar II.
Znak z doby nástupu Myrtanský regent na Jižních Ostrovech
Vládnul v době vlády Rhobara II. a poté několik let po jeho smrti
Znak z doby konce vlády Nástupce:
Ethorn VI.

V síti Wikia

Náhodná Wiki