Fandom

Gothic Wiki

Lord Renwick

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Lord Renwick
Lord Renwick
Životopisné údaje
Hodnost

Baron ze Stewarku (za kr. Rhobara III.)

Národnost

Jižan

Lokace

Stewark

Lord Renwick byl zřejmě nejstarší ze tří sourozenců z rodu Stewarků. Jako nejstarší se stal baronem, zatímco jeho sourozencům Hertanovi a Liuven bylo dovoleno zůstat u jeho dvora. Renwick byl slabý vládce, který sebou nechal manipulovat, byl také zbabělý a úskočný. Když myrtanský král Rhobar III. zaútočil na Argaan, neplnil Renwick svou vazalskou povinost ke králi Ethornovi VI., namísto toho začal vést korespondenci z myrtanským velitelem lordem Hagenem o podrobení Stewarského panství Myrtaně. O korespondenci se dozvěděla jeho sestra Liuven, která se musela společně s Hertanem skrývat před Renwickem, který je obvinil ze zrady. Aby byla usnadněna kapitulace Stewarku, vyslali myrtanští svého vyslance - Mermunda. Renwick dal navíc uzavřít vchod do Krvavého údolí, a odmítl pomoci lordu Gawaanovi v jeho boji proti myrtanským. Nakonec byl Mermund unesen vzbouřenci. Renwick pak obvinil Diega z jeho vraždy a dal jej uvěznit.

Pokud by se hrdina rozhodl pro Renwicka, Stewark by se podrobil Myrtaně, pokud by se hrdina rozhodl pro Hertana, skončil by Renwick i Mermund ve vězení.

V síti Wikia

Náhodná Wiki