FANDOM

615
Lord Renwick
Životopisné údaje
Hodnost

Baron ze Stewarku (za kr. Rhobara III.)

Národnost

Jižan

Lokace

Stewark

Lord Renwick byl zřejmě nejstarší ze tří sourozenců z rodu Stewarků. Jako nejstarší se stal baronem, zatímco jeho sourozencům Hertanovi a Liuven bylo dovoleno zůstat u jeho dvora. Renwick byl slabý vládce, který sebou nechal manipulovat, byl také zbabělý a úskočný. Když myrtanský král Rhobar III. zaútočil na Argaan, neplnil Renwick svou vazalskou povinost ke králi Ethornovi VI., namísto toho začal vést korespondenci z myrtanským velitelem lordem Hagenem o podrobení Stewarského panství Myrtaně. O korespondenci se dozvěděla jeho sestra Liuven, která se musela společně s Hertanem skrývat před Renwickem, který je obvinil ze zrady. Aby byla usnadněna kapitulace Stewarku, vyslali myrtanští svého vyslance - Mermunda. Renwick dal navíc uzavřít vchod do Krvavého údolí, a odmítl pomoci lordu Gawaanovi v jeho boji proti myrtanským. Nakonec byl Mermund unesen vzbouřenci. Renwick pak obvinil Diega z jeho vraždy a dal jej uvěznit.

Pokud by se hrdina rozhodl pro Renwicka, Stewark by se podrobil Myrtaně, pokud by se hrdina rozhodl pro Hertana, skončil by Renwick i Mermund ve vězení.

V síti Wikia

Náhodná Wiki