Fandom

Gothic Wiki

Lord Gawaan

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Lord Gawaan
448.jpg
Lord Gawaan na svém hradě
Baron ze Stříbrovodska
Doba vlády V úřadu
Předchůdce Lord Tronter
Rod Setarrifovci
Narození Na Argaanu, pravděpodobně v Setarrifu
Současná hodnost Velitel královské armády

Lord Gawaan byl bratrem argaanského krále Ethorna VI., velitelem královské armády a pánem Zámku nad Stříbrným jezerem.

Život Editovat

Ranný život Editovat

Lord Gawaan se pravděpodobně narodil, vyrůstal a žil v Setarrifu. Byl velmi pravděpodobně mladší než Ethorn, protože ten se stal pánem Setarrifu, zatímco Gawaan moc dobré vyhlídky do budoucna neměl. Avšak později jeho bratr Ethorn povstal proti myrtanské nadvládě na ostrově a porazil správce lorda Trontera v bitvě v Krvavém údolí. Stejně jako Ethornův vzestup, který se stal králem Argaanu byl i Gawaanův vzestup. Ethorn mu totiž konečně daroval vlastní panství a Gawaan se stal pánem na Zámku nad Stříbrným jezerem.

Velitel armády Editovat

Lord Gawaan se o několik let později účastnil Myrtansko-argaanské války, kdy nový myrtanský král Rhobar III. napadl Argaan. Jeho královský bratr jej jmenoval velitelem armády na západě Argaanu. Gawaanovým hlavním úkolem bylo, nedovolit myrtanskému veliteli lordu Hagenovi, aby pronikl přes Thorniarskou rokli. Gawanovi důstojníci pořádali nedobrovolné nábory do armády na území pána ze Stewarku. Mnozí si mysleli, že je to Gawaanova pomsta baronovi Stewarku, který odmítl pomoct ve válce. Došlo ke krvavé, několik dnů trvající bitvě v Thorniarské rokli. Nakonec se již zdálo, že Argaanští budou znovu poraženi, Gawaan byl dokonce omráčen. Avšak skála nad bitevním polem se zřítila a zasypala průsmyk. Bitva dopadla nerozhodně.

Ve skřetím zajetí a návrat na zámek Editovat

Když se Gawaan probral, chtěl jej jeden z myrtanských kušníků zastřelit, avšak než tak stihl učinit, byl zabit jedním z Gawaanových vojáků. Lord Gawaan poté nařídil návrat domů. Při cestě na zámek, byla však jeho družina přepadena skřety od Stříbrného jezera, kterým velel Erhag. Gawaan byl pak odvlečen do jejich tábora. Pro skřety byl nesmírně cenou kořistí, možná, že plánovali vydírat samotného krále. Avšak jejich plány byly zmařeny, Gawaan byl osvobozen bezejemenným hrdinou z Feshyru. Lord se mu odměnil tím, že mu umožnil přístup do starobylých archivů na svém zámku.

Povaha a vlastnosti Editovat

Lord Gawaan byl dobrosrdečný muž. Byl nesmírně statečný, sám se účastnil bojů při bitvách a uměl se odměnit těm, kdo mu pomohl. Na svém hradě udržoval disciplínu, ale sám nedělal rozdíly mezi chudým a bohatým. Protože byl králův bratr, dalo by se čekat že bude namyšlený a povýšený, nikoliv. Gawaan dokonce spával mezi vojáky.

Rodina Editovat

  • Ethorn VI. - Je Gawaanův, pravděpodobně starší, bratr a král Argaanu.
  • Gawaan má rovněž dvě neteře, dcery svého bratra Ethorna.

Rodokmen Editovat

                 Neznámí rodiče
                      │
            ┌─────────┴────────────────────┐
            │                              │
       Ethorn VI. = Neznámá manželka  Lord Gawaan
                  │
        ┌─────────┴────────┐
        │                  │
     Lisha       Karella  

  • článek bude pravidelně aktualizován

V síti Wikia

Náhodná Wiki