Fandom

Gothic Wiki

Lisha

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Lisha
1277.jpg
Princezna Lisha
Argaanská princezna
Doba vlády V úřadu
Rod Setarrifovci
Otec Ethorn VI.
Narození Na Argaanu, pravděpodobně v Setarrifu

Lisha je starší ze dvou dcer argaanského krále Ethorna VI. a jeho nástupkyní na královském trůnů, což všem hrdě a bez přestání připomínala.

Životopis Editovat

Lisha se narodila jako prvorozená dcera Ethorna VI., pána města Setarrif a jeho manželky. Byla snad o dva roky starší, než její mladší sestra Karella. O několik let později osvobodil Lishyn otec Argaan od myrtanské nadvlády a stal se novým králem ostrova.

Lisha se nyní stala oficiálně princeznou a budoucí nástupkyní svého otce na královském trůnu. Lisha byla typickou princeznou, užívala si luxusu a rozmaru, který nabízel královský dvůr v Setarrifu, chovala se arogantně a svým poddaným neustále připomínala, že jednoho dne se stane královnou. Krátce po nástupu svého otce na trůn, se účastnila jeho velké cesty po ostrově. Společně navštívili i krčmu u Rozštěpené panny, nad kterou Lisha ohrnovala nos. Došlo zde k neblahé události, s klece totiž uprchla Stínová šelma, kterou chytil Ethorn a jeho lovci v Krvavém údolí a málem by zabila samotnou princeznu a její sestru, kdyby nezakročila hostinská Murdra a její manžel Belgor a obě princezny zachránili.

Zdá se, že po této události se královská rodina vrátila do hlavního města. Nově nabyté moci si však dlouho neužívali. Ostrov byl napaden novým myrtanským králem Rhobarem III., který jej chtěl opět připojit ke svému impériu. Rhobarova armáda oblehla i samotný Setarrif. Aby Rhobara a jeho armádu porazil, povolal král Ethorn na pomoc arcidémona. Arcidémon však způsobil absolutní chaos, nedaleko hlavního města vybuchla sopka a samotný Setarrif byl proměněn v trosky. Většina jeho obyvatel byla démonem posednuta. Lisha zůstala uvězněna v královském paláci, zatímco všichni její příbuzní a přátelé zmizeli neznámo kam. Nakonec princeznu zachránil bezejmenný hrdina. Paradoxní bylo, že v situaci, kdy zmizela její rodina a město okolo ní se ocitlo v troskách, bylo jedinou Lishynou starostí, jak přesunout s paláce těžké truhly s jejími šaty a parfémy. Svého zachránce dokonce chtěla dát popravit za to, že odmítl její truhly přepravit. O princeznině dalším osudu nic nevíme. Hrdina nakonec Setarrif zachránil a princeznin otec Ethorn začal s králem Rhobarem vyjednávat o míru.

Rodokmen Editovat

                 Neznámí rodiče
                      │
            ┌─────────┴────────────────────┐
            │                              │
       Ethorn VI. = Neznámá manželka  Lord Gawaan
                  │
        ┌─────────┴────────┐
        │                  │
     Lisha       Karella  

V síti Wikia

Náhodná Wiki