Fandom

Gothic Wiki

Lares

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Lares
Lares
Životopisné údaje
Cech

Bandita (G1), Kruh Vody (G2:A), Zloděj a žoldák (G3)

Hodnost

Vůdce banditů (G1)

Národnost

Myrtaňan

Lokace

Nový tábor (G1), Khorinis (G2:A), Geldern (G3)

Lares byl jedním z trestanců za magickou bariérou nad Hornickým údolím. Zde se stal vůdcem banditů a přátelil se s vůdcem žoldáků Leem. Po pádu bariéry se mu podařilo uprchnout spolu se svými přáteli do údolí Khorinisu, kde nakonec se připojil ke kruhu Vody, sloužícímu mágům Vody a sledoval pro ně situaci městě Khorinis. Nakonec se společně se svými přáteli vydal na Irdorath a posléze na pevninu, kde proniknul převlečen za žoldáka do Geldernu, kde chtěl ukořistit některé artefakty. Podle všeho zřejmě nyní žije ve Varantu.

Životopis Editovat

Na ostrově Khorinis Editovat

Vůdce banditů Editovat

Lares byl za neznámý zločin vhozen za magickou bariéru nad Hornickým údolím za Velké skřetí války. Je možné, že něco ukradl a byl dopaden, to se již však nedozvíme. Za bariérou se Lares připojil k Novému táboru, kde se stal vůdcem banditů. Zde se také pravděpodobně spřátelil s velitelem žoldáků Leem. Laresovi bandité přepadali konvoje se zbožím, které patřili Starému táboru. Podle zvyku dostal část kořisti vždy Lares, i když se osobně útoku třeba neúčastnil. Za bariérou se Lares seznámil s bezejmenným hrdinou, pozdějším králem Rhobarem III.

Lares také tušil, že bratrstvo věřící ve Spáče chystá něco velkého. Tím bylo vzývání Spáče. Lares chtěl o událostech v Bažinném táboře vědět vše co se dalo zjistit. Zřejmě potom předal tyto informace Leeovi. Krom jiného měl Lares také zájem o bažinnou trávu Baala Isidra, která měla mít hodnotu až 400 magických nugetů. V této době žil Lares v malé chatrči v banditské části Nového tábora. Chatrč byla vždy střežena několika bandity a nikdo nemohl Larese bez pádného důvodu navštívit. Poté co bezejmenný porazil Spáče, který jak se ukázalo byl arcidémonem, padala magická bariéra. Lares byl pak jedním z mnoha kterým se podařilo uprchnout z Hornického údolí.

Kruh Vody Editovat

873.jpg

Lares v khorinijském přístavu

Lares nejdříve společně s Leem a jeho žoldáky našli úkryt na Onarově farmě. Lares se pak přidal k mágům Vody, kteří pátrali po Jharkendaru. Aby bylo jejich pátrání jednodušší vytvořili tzv. Kruh Vody, jehož vůdcem se stal zřejmě právě Lares. Ten se nyní staral i o nováčky v kruhu. Krom svých závazků ke kruhu, se Lares rozhodnul pomoci Leeovi s jeho plánem. Tím plánem bylo získání paladinské lodi Esmeraldy, aby se všichni přátelé dostali s Khorinisu na pevninu. Proto se Lares usídlil v khorinijském přístavu, zřejmě aby získal veškeré dostupné informace.

V přístavu se Lares opět setkal s bezejmenným. Mág Vody Vatras totiž hrdinu poslal, aby mu Lares pomohl s přijetím do kruhu Vody. Jedním z Laresových úkolů bylo také zjistit, kam záhadně mizejí s Khorinisu lidé. Lares nakonec také společně s bezejmenným pomohl doručit ornament, nutný k otevření portálu do Jharkendaru, Saturasovi, který vedl expedici mágů Vody v prastarých zříceninách na severovýchodě ostrova. Nakonec se bezejmennému podařilo získat loď Esmeraldu, a společně s Laresem a dalšími přáteli vypluli na Irdorath, kde byl poražen nemrtvý drak. Jejich dalším cílem se pak stala pevnina.

Na pevnině Editovat

875.jpg

Lares v Geldernu

Když Esmeralda doplula do Myrtany a zakotvila u vesnice Ardea, vypukla zde okamžitě mezi posádkou a skřety, kteří vesnici ovládli bitva. Část posádky zůstala na lodi, ale v tu chvíli na ni zaútočili piráti. Jakmile Lares uviděl s paluby lodi piráty, rozhodnul se rychle zmizet. Jak později bezejmennému řekl, otevřený boj s piráty nebyl jeho šálek kávy. Zdá se, že jakmile uprchl z lodi cestoval nejdříve do Varantu. Kde přijal úkol od bohatého hashisinského obchodníka.

Měl ukořistit šest zlatých misek, které skřetí šamani uchovávali v chrámu ve městě Geldern. Lares tedy dorazil do Geldernu a podle zbroje se zřejmě vydával za skřetího žoldáka. Lares měl ke krádeži velkou motivaci, byla to prý velká akce za mnoho zlata, avšak nebyl schopen získat přístup do chrámu. Nakonec se ve městě opět setkal s bezejmenným hrdinou, který mu s krádeží pomohl.

Pozdější život Editovat

876.jpg

Lares ve Varantu

Lares se nakonec zmínil, že jakmile dokončí v Geldernu svou práci, půjde navštívit hashisiny do pouště. Věděl totiž, že jakmile se skřeti dozvědí o chybějcích miskách, způsobilo by to pěkné potíže. Zdá se, že Lares nakonec skutečně odcestoval do Varantu. Podle hrdiny bude vždy tam, kde se bude něco zrovna dít.

Vzhled Editovat

874.jpg

Lares

Lares míval za časů magické bariéry delší hnědé vlasy, svázané v culíku. Jeho oči byly trochu šikmé a byly hnědé barvy. Přes pravou stranu obličeje měl Lares dlouho jizvu, kterou zřejmě kdysi získal v nějakém boji. Když dorazil na pevninu, upravil si Lares účes podle zdejší módy. Na pevnině byla velmi oblíbená pleš. Lares si nechal jen pruh vlasů uprostřed. za časů bariéry, tvořila jeho oděv zbroj banditů, Khorinisu se pak oblékl jak měšťan, aby lépe zapadl do davu, v utajení pak nosil zbroj Kruhu Vody. Na pevnině pak Lares přijal zbroj žoldáků.

Osobnost a vlastnosti Editovat

Lares byl klidnou a vyrovnanou osobností. Jako zloděj byl však také velmi inteligentní a mazaný, věděl jak si přijít na dobré zisky. Bez řečí vykonával své úkoly. Byl svědomitý a spolehlivý, když se mu například hrdina nabídnul, že ornament odnese za něj, Lares trval na tom, že jej musí odnést sám, dovolil však hrdinovi, že jej může doprovodit. Stejně tak, o čem měl Lares zakázáno mluvit, to si skutečně nechal pro sebe.

Schopnosti Editovat

  • Mistr zloděj: Lares byl skutečným mistrem ve svém oboru. Mnohými byl považován za nejlepšího zloděje své doby. Lares byl ve svém umění ochoten učit i své přátele. Ti, kteří by snad chtěli Larese okrást, by narazili na tvrdou překážku.
  • Lukostřelba: Je třeba zmínit, že Lares byl i schopným lučištníkem, luk patřil po dlouhá léta k jeho základnímu vybavení. Zdá se, že lukostřelbu využíval raději, než boj s mečem či sekerou.

Vztahy Editovat

Lee Editovat

Lee1.jpg

Lee, zřejmě Laresův nejlepší přítel

Lee patřil bezpochyby k nejlepším přátelům Larese. Ti dva se seznámili zřejmě za časů magické bariéry v Novém táboře. Oba dva byli faktickými vůdci Nového tábora, a přesto že mezi žoldáky i bandity vládlo napětí, nikdy to nezasadilo trhliny v jejich přátelství. Později společně uprchli po pádu bariéry do údolí Khorinisu, kde Lares Leeho zastupoval v Khorinisu jak sám řekl. Po společné plavbě na pevninu se pravděpodobně viděli naposled. Zatímco Lee se nakonec stal opět nejvyšším generálem Myrtany, Lares dal přednost nezávislému životu zloděje.

Rhobar III. Editovat

Rhobara III. poznal Lares coby bezejmenného hrdinu za magickou bariérou. Zdá se, že za bariérou se ještě nejednalo o přátelství v pravém slova smyslu. Spíše si pomáhali pracovně. Přátelství mezi Laresem a hrdinou vzniklo zřejmě po pádu bariéry, když se setkali v Khorinisu. Lares byl rád, že vidí někoho ze starých známých a byl horlivý hrdinovi pomoci jak jen mohl. Společně doručili ornament Mágům Vody do jejich vykopávek. Pomohli si také v pátrání po ztracených khorinijských občanech. Nakonec se Lares účastnil hrdinovy výpravy na Irdorath. Na pevnině se pak setkali v Geldernu, na tomto posledním známém setkání obou přátel pomohl bezejmenný Laresovi získat šest zlatých misek z místního chrámu.

Vybrané citáty Editovat

Zvyk je železná košile, to platí o zlodějích dvojnásob.

—Lares o svém zlodějském řemesle, Gothic 3

  • Bude doplněno

Vystupování Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki