Fandom

Gothic Wiki

Lago

1 401stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

148.jpg
Lago
Informace o lokaci
Země

Varant

Poloha

Severovýchod Varantu

Status

Vesnice

Správce města

Fabio

Počet obyvatel

cca 11 (G3)

Náboženství

Beliárův kult

Přístav

Ano

Lago, jediná vesnice ve Varantu, kde je půda vhodná k obdělávání.

Popis města Editovat

149.jpg

Pohled na Lago od zálivu

Lago je po Ben Sala nejdůležitější vesničkou, protože se tu pěstuje obrovské množství drogy z bažin, za což místní zahradník dostává vysoký plat. I když je to malá osada, lze tu najít molo, které kdysi patřilo k přístavu, vězení, "arénu" a důl kousek od města. Obyvatelé Laga jsou většinou zkouření do němoty, takže obvykle vykládají nesmysly. Přesto lze v Lagu najít dost zábavy.

Historie Editovat

Vesnice Lago byla kdysi, pravděpodobně velký přístav, který byl ale zničen v bitvě o Varant. Poté, co Varantu začal vládnout Zuben, se stalo Lago vazalem Ben Erai. Lago se stala takřka nepotřebnou osadou, dokud se neoběvil jeden zahradník a nezměnil půdu na pole trávy z bažin. Vesnice díky ní opět začala prosperovat a stala se opět důležitou. Jednou Fabio, bývalý vůdce Laga, uvěznil jednoho z mágů vody - Vatrase. Bezejmenný však mága osvobodil a Fabia zabil. Lago se pravděpodobně stalo městem nomádů. Rhobar III. jim ho možná po dobytí Varantu nechal, ale pravděpodobně je vyhnal.

Ekonomika Editovat

150.jpg

Mapa Laga

Díky trávě z bažin Lago krásně prosperuje. Má dokonce vlasní důl ve kterém se těží zlato. Lagem také vede silnice z Bragy do Mora Sul, takže se zde občas staví obchodníci a poutníci, kteří obyvatelům prodají nějaké zboží nebo naopak.

Obyvatelstvo Editovat

Obyvatele tvoří převážně stráže a flákači, co celý den jen kouří trávu. Je zde dokonce jeden (ale většinou v jiném světě) stavitel lodí a asi nedůležitější osoba - zahradník. Přesto, že je tu "aréna", není tady moc gladiátorů.

Kultura a pamětihodnosti Editovat

V této době v Lagu není (kromě trávy z bažin) téměř žádná pamětihodnoust. Snad jen malé molo, které kdysi patřilo k přístavu, který byl pravděpodobně zničen v bitvě o Varant. Je zde také již zmiňovaný důl na zlato.

Přírodní podmínky Editovat

Lago se, narozdíl od většiny měst ve Varantu, nachází v subtropickém pásu. Osada má přístup k moři a její dvě strany chrání hory. Jsou zde takové podmínky, aby se zde pěstovala tráva z bažin.

V síti Wikia

Náhodná Wiki